Øyvind81 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Plutselig slutta oppgavelija mi å vise vindu og lignende som er aktiv...Eneste som vises er hurtigstarten og Media Playerlinja. Hva har skjedd og hvordan får jeg det tilbake til gode gamle måten? Mvh Øyvind Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Prøv CTRL + ALT + DELETE, ny oppgaver -> "explorer". Lenke til kommentar
Øyvind81 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Prøv CTRL + ALT + DELETE, ny oppgaver -> "explorer". 5265374[/snapback] nope...fungere ikke det nei. Er ikke borte på den måten at jeg ikke kan finne frem ting. Er borte som i sporløst forsvunnet Når jeg har oppe 3 forskjellige internet explorer vindu, eller er inne i explorer, så vises det ikke på oppgavelinja sånn som det vanligvis gjør. Lenke til kommentar
Zippy_ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kanskje du har fått virus? Har du sjekket? Lenke til kommentar
Øyvind81 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Nope. Ingen virus heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå