may_andrine Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vi er blant de flinkeste i verden til å la bilen stå når vi drikker alkohol. Sjefen i Utrykningspolitiet, Odd Reidar Humlegård, har forklart hvorfor til den britiske fjernsynskanalen BBC. Les mer Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 tror jeg neppe.. jeg jobber som pizzabud og jeg flere ganger ligget bak en full fører. og jeg tror ikke vi er no flinkere enn andre land i forhold til folketall Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 tror jeg neppe.. jeg jobber som pizzabud og jeg flere ganger ligget bak en full fører. og jeg tror ikke vi er no flinkere enn andre land i forhold til folketall 5263691[/snapback] statistikk sier ingenting om hvor mange fyllekjørere det er på ett sted;) En del folk som kjører litt mistenkelig er "bare"(nesten like ille) overtrøtte/slitne. Land i søreuropa har vel en litt annen holdning til akolhol og kjøring enn resten av europa, ett glass til omtrent hvert måltid.. Norge er ett relativt trygt land å kjøre bil i og at det ikke er så mange fyllekjørere på veien er vel en del av det regnestykke, men en promillist er en for mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg