stigga Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Når jeg prøver å spille musikk i iTunes vil den ikke starte. Jeg får imidlertid spilt av musikkvideoer. Jeg får også spilt av cd'er fra cdrom-spilleren. Har prøvd å avinstalere og reinstalere. Har lasta ned den nye versjonen og instalert. Har prøvd det som står på Apple sine nettsider. Noen som vet hva jeg må gjøre for å spille mine kjære musikkfiler igjen?? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bruke et annet program... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bruke et annet program... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Bruke et annet program... Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 bruke et annet program... Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 bruke et annet program... Lenke til kommentar
stigga Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Joda, har lastet ned Mediamonkey og bruker det. Men jeg liker iTunes best, og synes det er et bra program (siden jeg også har en iPod). Men hva er det som har skjedd siden jeg plutselig ikke lenger får spilt låtene med iTunes? Noen som vet eller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) bruk et annet program winamp + ipod plugin f.eks. fungerer brillefint. gjør også at du kan kopiere filene dine FRA ipod'en til disk igjen (en MEGET hendig funksjon fikk jeg oppleve da jeg formaterte disken og fant ut at jeg hadde glemt å ta backup av hele mp3 samlinga..) Raskere overføring mellom PC og iPod gir den også. Endret 8. desember 2005 av MrLee Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Raskere overføring mellom PC og iPod er bare tull MrLee. Samtidig suger den pluginen big time. Bruk MediaMonkey som erstatter. Da kan du og synkronisere begge veier MED albumgrafikk. Uvurdelig for den de med iPod med fargeskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå