derezzed Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fant ut at det var på tide å oppdatere til en nyerer versjon av Xbox Media Center da min gamle begynner å bli litt sliten. Problemet er at ingen av de nyeste versjonene ser ut til å fungere. Siden jeg ikke vet hva som er feilen slenger jeg med litt info som kanskje kan hjelpe. De jeg har prøvd som ikke fungerer : - XBMC-CVS_2005-11-27-T3CH - XBMC-2005-10-02-PIMPED Min Xbox kjører - EvolutionX.Build.3935 Det som skjer er at Xbox-en fryser på loading skjermen. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har du evox eller mediacenter som standard dashboard? Om mediacenter er standard så må man redigere filen til det før man installerer, og alt skal ikke på samme plass.. Klarer du å bruke ftp? Prøvd å holde inn svart eller hvit knapp under oppstart? (hører noen xboxer booter til annet dashboard på den måten). Jo mer info jo bedre.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Tror jeg vet hva problemet er, siden du sier at du har hatt en gammel build lenge. Prøv å ta en såkallt "clean install". Slett hele XBMC folderen, og slett også følgende: E:\TDATA\00face08 E:\UDATA\00face08 Før deretter over den nye, restart maskinen, og da skal det nok fungere. Endret 13. desember 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Har du evox eller mediacenter som standard dashboard?Om mediacenter er standard så må man redigere filen til det før man installerer, og alt skal ikke på samme plass.. Klarer du å bruke ftp? Prøvd å holde inn svart eller hvit knapp under oppstart? (hører noen xboxer booter til annet dashboard på den måten). Jo mer info jo bedre.. 5287780[/snapback] Som jeg skriver i første innlegg bruker jeg EvolutionX som dashboard, også kalt EvoX. Tror jeg vet hva problemet er, siden du sier at du har hatt en gammel build lenge. Prøv å ta en såkallt "clean install". Slett hele XBMC folderen, og slett også følgende: E:\TDATA\00face08 E:\UDATA\00face08 Før deretter over den nye, restart maskinen, og da skal det nok fungere. 5288898[/snapback] Har også prøvd "clean install" Slettet E:\TDATA\00face08 og E:\UDATA\00face08. Slettet XBMC save i MSDashboard. Hittil har ingenting fungert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå