scarp Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Har fått meg nytt utstyr... 2 seagate IV disker og asus a7v333 raid.. Fdisk funker, partition magic funker... når jeg booter med w2k cd finner den ingen disker... Hva gjør jeg galt... hvordan er prosedyren? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 scarp Det har blitt svart på mange ganger. Om du bruker ata66/100 kontrolleren må du først legge inn driveren, Under setupen for du spørsmål om å legge inn driveren, Da trykker du på F6. Om eg ikke husker feil så står det også i brukermanualen. :razz: Lenke til kommentar
scarp Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 ja...Det stemmer det...men jeg har ikke drivere... hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Sikker på at du ikke fikk med en diskett med hovedkortet med Raid-drivere? Lenke til kommentar
scarp Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Fikk med en cd... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-09-03 00:03):scarpDet har blitt svart på mange ganger. Om du bruker ata66/100 kontrolleren må du først legge inn driveren, Under setupen for du spørsmål om å legge inn driveren, Da trykker du på F6. Om eg ikke husker feil så står det også i brukermanualen. :razz: Web siden til ata66/100 kontroller produsenten/eller hovedkortprodusenten. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Klarer ikke W2K-setup å aksessere cd-rom-en da? Antar det er Raid-drivere på den. Lenke til kommentar
scarp Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Nei, det klarer den ikke... Lenke til kommentar
aschj Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Kom på en diskett med HKet ditt. Viss du ikke har den, finner du den på hjemmesida til de som har laga kontrollerbrikken. De vangliste produsentene er highpoint og promise. Hvilken av dem, og hvilken brikke står sikkert i manualen. Og manualen finner du seff på produsenten av HK sin hjemmeside. http://download.asus.com.tw/mb_dl_menu.asp...=10&l3=18&mid=1 Red: Link til aktuell driver. [ Denne Melding var redigert av: aschj på 2002-09-03 00:35 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Du finner den på asus.com Lenke til kommentar
scarp Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Har funnet greiene...tusen på tusen på tusen takk for hjelpen...får håpe det funker nå [ Denne Melding var redigert av: scarp på 2002-09-03 01:00 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå