Nisselord Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har en desktoperstatter. Tung, solig Laptop som kan det meste. Men den er ikke veldig mobil av seg. Deilig å ha den på fanget, men ikke veldig diskré å dra frem på en café og med en AMD 64 2500+ CPU, som drar sitt av strøm, så er levetiden med en 15.4" skjerm temmelig patetisk. Er velig glad i den, digger den, men jeg vil gjere skaffe meg en helt basic, men pen å se på, Ultra-Portable. Ser på Apples iBook 12". Har lyst på den, men vil gjærne ha den på nettveket med tre andre Windows-PC'er for filmer og musikk, og internett . Internett burde gå greit pga routeren, men er det mulig for Windows-PC'er å hoste filer for Mac'en? Lenke til kommentar
steveak Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Denne hører vel strengt tatt til i mac...men jeg kan jo svare deg likevel siden jeg bruker mac og pc om en annen. Og svaret er veldig enkelt. Det går alldeles utmerket. Jeg har en desktoperstatter. Tung, solig Laptop som kan det meste. Men den er ikke veldig mobil av seg. Deilig å ha den på fanget, men ikke veldig diskré å dra frem på en café og med en AMD 64 2500+ CPU, som drar sitt av strøm, så er levetiden med en 15.4" skjerm temmelig patetisk. Er velig glad i den, digger den, men jeg vil gjere skaffe meg en helt basic, men pen å se på, Ultra-Portable. Ser på Apples iBook 12". Har lyst på den, men vil gjærne ha den på nettveket med tre andre Windows-PC'er for filmer og musikk, og internett . Internett burde gå greit pga routeren, men er det mulig for Windows-PC'er å hoste filer for Mac'en? 5263518[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå