Gå til innhold

Nytt fra creative! Zen Vision:M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil heller kalt den plastic fantastic  :tease:  :w00t:

5290476[/snapback]

Hva med all plasten på ipod da? Tells ikke den?

5291890[/snapback]

Den plasten er pen. I motsetning til denne RIMI-pose plasten her. :shrug:

Stor og stygg.

5292805[/snapback]

Altså har du holdt den? Har du kjent på den? Du bare antyder ditt og datt utifra bare utifra ett bilde. Skjerpings....

Lenke til kommentar

Ikke vits å krangle om plasten, men syns nå bruken av plastikk har blitt brukt på en mye mer elegant måte på ipod. Fronten er kanskje fin men sett siden ifra der man ser bredden og mer av spilleren enn det studiobildene til creative viser så syns ikke jeg at den var så fin lenger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg foretrekker kvalitet fremfor design, derfor velger jeg Creative. Og denne Vision :M har jo lykkes på design også...

Ipod er pent og se på(for noen), enkelt å bruke for dere som ikke kan så mye om data. Ellers ser jeg på de som dårlige designdingser som alle fjortiser må ha for å føle seg spesielle.

Lenke til kommentar
Ipod er pent og se på(for noen), enkelt å bruke for dere som ikke kan så mye om data.

5478963[/snapback]

Kanskje noen ikke orker og bla i 5 minutter for en sang? Hva faen har det med data og gjøre?

5482865[/snapback]

He he, du har virkelig skjønt det...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Hvordan sorteres musikken på denne spilleren a? Ipod har jo iTunes og sorterer etter sorteringa i iTunes, men hvordan er dette med Vision:M? Har ikke hørt at de har noe lignende program hvor man kan sortere musikk og lage spillelister og hive inn musikk på spilleren med...

Liker å ha musikken sortert etter artist og i tillegg ha en hel haug med egenkomponerte spillelister...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...