Gå til innhold

Nytt fra creative! Zen Vision:M


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den spiller av:

DivX™ 4 & 55, XviD5, MPEG-1, MPEG-2, MPEG4-SP, WMV9, Motion-JPEG

 

Og nyeste apple spillte av? hehe

 

Tror ikke den kan konkurere der..

 

prod13985_hdr_1_6_1.jpg

 

I tillegg med ekstra utstyr kan overføre via minnekort.

 

Compact Flash Adapter converts SD, MMC, TransFlash1, Memory Stick, xD flash cards to the standard Compact Flash card format2 that is compatible with Zen Vision.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Den mp3spiller ser ganske så fin ut syns jeg. Absolutt noe som hadde vært bra å ha på en flytur for eksempel. Jeg skal prøve å spare penger, og har en Zen Micro som fungerer, så skal nok ikke kjøpe denne. Men ser for meg at den neste mp3spillern jeg eventuelt kjøper kommer til å være veldig god og fin. Og at en mp3spiller ligner på en annen gjør ikke meg noe, så lenge den fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
For menyen var jo IKKE lik iPod..

Kanskje Creative begynt først, men hvem var først ute med "iPod looken" ?

5272211[/snapback]

 

Hvis du leter litt på nettet etter eldre creative spillere creative jukebox. Så vil du se at menyen er lik. Altså laget før ipod. Er det rart de har tatt patent på den? Må du våkne litt.

 

Angånde look`en så foretrekker jeg mer funksjonalitet framfor en hvit spiller som passer best på badet sammen med såpa.

Lenke til kommentar
For menyen var jo IKKE lik iPod..

Kanskje Creative begynt først, men hvem var først ute med "iPod looken" ?

5272211[/snapback]

 

Hvis du leter litt på nettet etter eldre creative spillere creative jukebox. Så vil du se at menyen er lik. Altså laget før ipod. Er det rart de har tatt patent på den? Må du våkne litt.

 

Angånde look`en så foretrekker jeg mer funksjonalitet framfor en hvit spiller som passer best på badet sammen med såpa.

5272225[/snapback]

http://www.elalmanaque.com/informatica/cre...X30GB_prod2.jpg

For den var jo lik ja. :!:

Hvis den var den du mente, så ligner den ikke mye, og flere andre spillere(eldre?) ligner ikke.

EDIT: On Topic: Kunne kanskje tenkt meg en sånn, siden den støtter mer video enn ipod.

EDIT2: Var noen som ligna litt, men de var jo ikke så gamle? Jeg finner vertfall ikke bilder med noe så ligner så mye.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Det er samme prinsipp på menyene vet du. ;)

 

Så teit av apple å kopiere 1 år etter...

5272299[/snapback]

Hvis apple hadde kopiert så hadde nok creative saksøkt dem. Og vunnet.

Jeg synes ikke menyene ligner så mye. Men når creative kopierer ipod så nøyaktig.

 

Så teit av creative og kopiere iPod.

EDIT: blir som bil-producent prinsippet( :roll: )

Hvis noen lager en bil(creative), så kommer noen andre og kopierer noen få ting av den forrige bilen(apple).

Men hvis noen lager en ny bil(creative), også kopierer alt innmaten til "kopien"(apple)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Det er samme prinsipp på menyene vet du. ;)

 

Så teit av apple å kopiere 1 år etter...

5272299[/snapback]

Hvis apple hadde kopiert så hadde nok creative saksøkt dem. Og vunnet.

Jeg synes ikke menyene ligner så mye. Men når creative kopierer ipod så nøyaktig.

 

Så teit av creative og kopiere iPod.

EDIT: blir som bil-producent prinsippet( :roll: )

Hvis noen lager en bil(creative), så kommer noen andre og kopierer noen få ting av den forrige bilen(apple).

Men hvis noen lager en ny bil(creative), også kopierer alt innmaten til "kopien"(apple)

5272309[/snapback]

 

Er de klin like? nei... de bruker forskjellige knapper o.s.v.

Må du slutte å sutre...

Lenke til kommentar

Hvis apple hadde kopiert så hadde nok creative saksøkt dem. Og vunnet.

Jeg synes ikke menyene ligner så mye. Men når creative kopierer ipod så nøyaktig.

 

Så teit av creative og kopiere iPod.

 

5272309[/snapback]

 

Tror Creative faktisk saksøker Apple for tiden, men ingen dom har falt (som jeg vet).

 

Tilbake til diskusjonen om selve spilleren; Tenkte først at det kunne vært en bra dings å ha på lange turer som (Flytur til Asia (14t), eller Busstur Trondheim > Oslo (6-8t). Derfor var det kjedelig å se at Batterikapasiteten ikke greide mer enn 4t, og ofte så varer ikke batteriet så lenge som de hevder heller. Ellers kunne dette vært en lovende spiller, men uten batteri kan spilleren ikke gjøre noe særlig.

 

Alle som har opplevd at mp3-spilleren sin eller mobilen gitt tom for batteri på en lang tur vet hvor utrolig kjedelig det er. Spessielt mobilen siden den er den eneste komunikasjonsmiddel og klokke noen har. Da MP3 spilleren gikk tom for batteri var det også ille, hadde lastet inn sanger og lydbøker og var mentalt klar for en lang tur, men neida...

Lenke til kommentar
Er de klin like? nei... de bruker forskjellige knapper o.s.v.

Må du slutte å sutre...

5272341[/snapback]

At knappene er litt forskjellig skulle da bare mangle når de har kopiert alt annet!

5272555[/snapback]

 

Som radio/opptaker o.sv.? yeah right!.... ipod har ikke noe av det...

+ at den tar mange flere formater på film. Så de vel heller forbedret produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...