Kvaster Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har en kolega på jobb som er helt konge på Case-mod, noen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 "Praktfullt"! Regner vel ikke akkurat med at HWen i den PCen har det så godt.. Teip er jo fint da, men han skulle heller brukt skikkelig mammut! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Brukt skikkelige modding-skillz ja. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 For et praktverk. Så lenge som den funker så er det vel ok da? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg synes den var utrolig kul. Likte spesielt den biten med ”Bolle sin ikke plyndre” Dette vitner om stor selvironi. Han er sikkert en bra fyr. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 La meg si det slik: Om den funker idag er en ting, men om den funker imorra er en helt annen sak! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Så faktisk ut til å være god kjøling da.. Men utseende er en annen sak.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 fatta ikke helt vitsen med de øverste vifta fremme kjøle cd-rommen?? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jeg vet ikke helt hva jeg skal si..... peiling har han neppe Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut Lenke til kommentar
Jarlulf Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Greit kjøling på den ja Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut Sjansen for at han blir mobbet for å være hermegås er nok ikke så stor nei. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut Sjansen for at han blir mobbet for å være hermegås er nok ikke så stor nei. 5265493[/snapback] Nei, han blir mobbet fordi han ikke har et Raidmax med 4blå katoder, 3 røde, 4 grønne. Vindu. Vifter med flerfargede LEDs som lyser blått, grønt og rødt samtidig. Og sist men ikke minst, en soundcontroller som blinker i puls og i takt med musikken. (Sannheten må frem, slik er det her i Stavanger i alle fall. Jeg ble mobbet for mitt praktverk. Og det uten stjernene og dinoen.) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut Sjansen for at han blir mobbet for å være hermegås er nok ikke så stor nei. 5265493[/snapback] Nei, han blir mobbet fordi han ikke har et Raidmax med 4blå katoder, 3 røde, 4 grønne. Vindu. Vifter med flerfargede LEDs som lyser blått, grønt og rødt samtidig. Og sist men ikke minst, en soundcontroller som blinker i puls og i takt med musikken. (Sannheten må frem, slik er det her i Stavanger i alle fall. Jeg ble mobbet for mitt praktverk. Og det uten stjernene og dinoen.) 5266504[/snapback] Triste saker du rapporterer der, jeg ville heller hatt et kabinett seende ut som det i første post enn et juletre, for da kunne jeg brukt endel på maskinvare. Men jeg kjører heller litt mer stilrent allikevel; blått lys i sølv kabinett (mekker snart brytere til kun LED`sene i viftene, så slipper jeg det om natten) EDIT: Leif, var mer dialekt her enn meningen... Endret 7. desember 2005 av sigen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Han må nok lete lenge etter en kasse som ser likens ut Sjansen for at han blir mobbet for å være hermegås er nok ikke så stor nei. Nei, han blir mobbet fordi han ikke har et Raidmax med 4blå katoder, 3 røde, 4 grønne. Vindu. Vifter med flerfargede LEDs som lyser blått, grønt og rødt samtidig. Og sist men ikke minst, en soundcontroller som blinker i puls og i takt med musikken.(Sannheten må frem, slik er det her i Stavanger i alle fall. Jeg ble mobbet for mitt praktverk. Og det uten stjernene og dinoen.) Vel det kan vel bli for meget av det gode, eller kan det ikke? Se for øvrig min post i denne tråden som handler om noe av det samme, men på en helt annen type hardware. Endret 7. desember 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fette bra Bolle! Ikke mer å si om den saken! Kan si dere at pcen er feit! Har selv sett den i levende live! Rock on! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Lekkert *kremt**host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå