maartn Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei. Har kiket rundt på nettet etter modchipper til PS2, men har funnet veldig mye forskjellig. Hvor bør jeg kjøpe? og hvilken type? Finnes mange forskjellige typer som loddefrie, plug and play osv. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Først må du fortelle oss hvilken maskin du har? Den tykke eller tynne? Loddefri finnes ikke til den tynne, og det er som regel dyrere med loddefri til den tykke enn å få noen til å lodde inn eksakte samme chip, så egentlig liten hensikt. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Først må du fortelle oss hvilken maskin du har? Den tykke eller tynne? Loddefri finnes ikke til den tynne, og det er som regel dyrere med loddefri til den tykke enn å få noen til å lodde inn eksakte samme chip, så egentlig liten hensikt. Lenke til kommentar
maartn Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har den tykke Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har den tykke 5263387[/snapback] Ja, da kan du foreks kjøpe DMS4 EZI til 1000 kroner som er en loddefri løsning. However, mange har hatt VELDIG mye problemer med denne. Ellers er Matrix Infinity og Crystal Chip veldig bra chipper også. Eller, du kan kjøpe deg swap magic og bytte discer. Dette er den desidert dårligste løsningen, men kanskje den billigste. Lenke til kommentar
maartn Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 hms okey. har du link til hvor dem selger? eventuelt priser på de du anbefalte? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hms okey. har du link til hvor dem selger? eventuelt priser på de du anbefalte? 5263400[/snapback] www.digistore.no selger Matrix ( Krsand ) www.hammar.no selger også kanskje Matrix (litt usikker) (TrHeim ) www.spillchip.com selger Matrix (Oslo - jeg jobber der) ellers kan du skaffe de billigere ved å kjøpe fra utlandet og importere det selv. Sjekk diveno.se eller diveno.ca Lenke til kommentar
maartn Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 matrix må loddes den .. er dette vrient? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 matrix må loddes den .. er dette vrient? 5263433[/snapback] Trykk på bildene mine i signaturen så vil du få et inntrykk hvor smått det er. Lenke til kommentar
maartn Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 oida.. maange ledninger og smått da.. tror det der kan bli smålig vrient har du noen loddefrie å anbefale? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Eneste loddefri chip er DMS4 EZI. Stikk på www.dms3.com og trykk på dms4 forumet. Les om alle som har problemer med DMS4 EZI der før du eventuelt velger denne. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 IKKE kjøp loddefri!! kjøp deg en matrix infinity og få noen til å montere den for deg, det koster ca 800kr ferdig montert.... Og til EssspeN: jeg har et bilde av en chip montering som ser ennå værre ut, fra en kjent norsk "modshop", har også et bilde av hvordan JEG synes det bør være.... men vet ikke hvordan jeg legger dem ut her... Lenke til kommentar
Varani Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei Det er mulig å få det loddefritt til PSTwo (den tynne utgaven). Da kjøper man en swap disc. Man får det også til den tykke versjonen. Ville bare si ifra. Typen har den tykke og jeg har den tynne. Mvh Varani Lenke til kommentar
nitro_ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Du får en ferdig chippa ps2 med matrix infinity for 2090,- på www.modnet.no nå... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 anbefaler deg å legge litt ekstra penger i en med intern ordentlig chip, er kjipt å drive med swap magic i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå