:---{D Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg skal snart få meg iPod ( ) og som de fleste kjenner til er ikke lyden på proppene som følger med helt på topp. Og nå er det jo snart jul, så jeg tenkte at det kanskje var en idé å ønske seg det til jul. Er litt usikker på om jeg skal ha propper eller headset. Jeg liker jo god lyd, men kommer til å ha den mye med rundt, som på skolen f. eks. Da er det kanskje kjekt med propper. Hva skal jeg ønske meg? (Maks 400,- kr. Gjerne mindre) Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kjøpte sånn for å bruk både for gaming og musikk. HS400 Bra til gaming, kan ta av mic'en så du får bare headsetet. Bra bass, men ikke så bra lyd gjenjivning på musikk. presser også en del om hode siden det er backphones. Men putene er behagelige. Skal du ha best mulig lyd så har du eventuelt disse da: Creative Sony Langt over prisen da. Pioneer Dyre Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Var ikke akkurat hva jeg spurte om. Lurte også på om jeg skulle ha propper siden jeg skulle ha den med rundt. Er for eksempel Koss sin "The Plug" bra? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Var ikke akkurat hva jeg spurte om.Lurte også på om jeg skulle ha propper siden jeg skulle ha den med rundt. Er for eksempel Koss sin "The Plug" bra? 5266183[/snapback] joda.. vanvittig go lyd.. men ett helvette å bruke. brukte en kompis sine engang, fikk dem ikke til å sitte i det heletatt, uansett hvilken størrelse jeg valgte på "gummien" menn deilig bass! bruker selv Dette og det funker jo.. kunne vært bedre bass, men funker fint for mitt bruk og min mp3 spiller Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Fant også ut at de faller lett ut når jeg søkte litt rundt på det. Det kan jo være svært irriterende. Jeg fant ikke så mange billige og bra propper... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke kjøp koss the plugg! Kjøpte de for å bruke på trening, men må si jeg er meget skuffet. Diskant og mellomtone er det dårlig med og bassen høres helt feil ut! Ikke kjøp de! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke kjøp koss the plugg! Kjøpte de for å bruke på trening, men må si jeg er meget skuffet. Diskant og mellomtone er det dårlig med og bassen høres helt feil ut! Ikke kjøp de! 5266568[/snapback] Skjønt det nå. Men det er veldig få "bra" propper i 400-klassen. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva med KOSS porta pro eller KOSS "the spark plug"? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Hva med KOSS porta pro eller KOSS "the spark plug"? 5267724[/snapback] Har hørt at The Spark Plug også er dårlig/vanskelig å ha i øret. Koss porta pro er jo et godt alternativ. Men alle har den... Får se hva jeg har lyst på. Drømmen hadde vært billige bra propper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå