Gå til innhold

Jeg skal ha billig headset/propper. Hvilke?

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart få meg iPod ( :love: ) og som de fleste kjenner til er ikke lyden på proppene som følger med helt på topp.

Og nå er det jo snart jul, så jeg tenkte at det kanskje var en idé å ønske seg det til jul.

Er litt usikker på om jeg skal ha propper eller headset. Jeg liker jo god lyd, men kommer til å ha den mye med rundt, som på skolen f. eks. Da er det kanskje kjekt med propper.

Hva skal jeg ønske meg?

(Maks 400,- kr. Gjerne mindre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke akkurat hva jeg spurte om.

Lurte også på om jeg skulle ha propper siden jeg skulle ha den med rundt. Er  for eksempel Koss sin "The Plug" bra?

5266183[/snapback]

joda.. vanvittig go lyd.. men ett helvette å bruke.

brukte en kompis sine engang, fikk dem ikke til å sitte i det heletatt, uansett hvilken størrelse jeg valgte på "gummien" menn deilig bass!

bruker selv Dette og det funker jo.. kunne vært bedre bass, men funker fint for mitt bruk og min mp3 spiller

Lenke til kommentar
Ikke kjøp koss the plugg! Kjøpte de for å bruke på trening, men må si jeg er meget skuffet. Diskant og mellomtone er det dårlig med og bassen høres helt feil ut! Ikke kjøp de!

5266568[/snapback]

Skjønt det nå. Men det er veldig få "bra" propper i 400-klassen.

Lenke til kommentar
Hva med KOSS porta pro eller KOSS "the spark plug"?

5267724[/snapback]

Har hørt at The Spark Plug også er dårlig/vanskelig å ha i øret.

Koss porta pro er jo et godt alternativ. Men alle har den... Får se hva jeg har lyst på.

Drømmen hadde vært billige bra propper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...