Star Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Er det noen her som har skikkelig god greie på påsmøring av kjølepasta? Trenger nemlig litt hjelp.. :wink: Har en 1600+ CPU som begynner og bli litt varm. Det er nok fordi det svarte belegget under vifta har blitt stivt etter AV og PÅ, AV og på.. hundre ganger:) Defor lurte jeg litt på. Hvordan går jeg fram når jeg skal ta på pasta? Hvordan gjør det? Hvilke redskaper, hvordan? Hva må jeg tenke på.o.l:) Skikkelig amatør, men litt for god til og si pass! Gidder noen og hjelpe meg:) Tusen takk til alle som svarer, ha en fin kveld/dag! Lars Lenke til kommentar
dnort Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Les Goopguiden på Overklokking.no! Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Pleier å gjøre slik når jeg skal smøre på kjølepasta. Jeg renser begge flatene med Isopropanol. Bruker en plastpose på fingeren for å unngå fett. Tar ørlite grann pasta på fingeren og gnir på begge flatene. Jeg gnir litt hardt for å få det godt ned i alle porene. Eventuellt overflødig tørker jeg av. Deretter smører jeg et tynt lag pasta på begge flatene. Det skal være akkurat så tykt at skriften på CPU ikke skal være leseslig, men ikke tykkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå