MKej Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Noen som vet hvor man får tak i en klappe sensor for lys, slik at hvis man klapper en gang slår lyset seg på . Har vært jævlig digg og had på rommet, bare klappe en gang så er lyset på slipper og gå opp av sengen Endret 7. desember 2005 av MKej Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 elfa solgte en klappekrets sist jeg sjekka Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 *vil ha* hadde vært deilig....slipper å gå til andre siden av rommet om morgenen... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jepp! elfa er tingen... går på skole nå å storkoser meg med klapp-bryteren! (1 klapp=på 2klapp=av) litt kjedlig hvis du får med deg dama i senga da Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 elfa solgte en klappekrets sist jeg sjekka 5263292[/snapback] post link er du snill, er det til 220 volt Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Her er en fra Elfa.se Du må lodde og bygge den selv da.. Er ikke særlig vanskelig, har en sånn selv Du må ha 230-12V adapter for å drive den. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Finnes det ikke ferdig bygde til 230 volt som du koplet i mellom kontakten i veggen og ledninga fra lyset Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 slik at hvis man klapper en gang slår lyset seg på 5263282[/snapback] Det er spesielt gøy å ha dersom du skal spille musikk eller lage noen lyder med noe lydstyrke der. Jeg ville ha valgt en vanlig lysbryter jeg, da. Det kan da ærlig talt ikke være så slitsomt å trykke på en lysbryter? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 klappe sensor... haha! forestill deg hvor godt den virker når du har sex! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 klappe sensor... haha! forestill deg hvor godt den virker når du har sex! 5294650[/snapback] Hehe, klask klask klask klask klask klask klask :!: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har fjernkontroll til lysa på rommet, funker fint det. Men ahahaha klask klask klask *smile godt no* :!: Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 De har også en på http://www.electradeshop.com/ Klikk på "andre el. byggesett" under kategorien el. byggesett på menyen til høyre. Bla et stykke nedover på siden. Settet heter "lydbryter". Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Her er en fra Elfa.se Du må lodde og bygge den selv da.. Er ikke særlig vanskelig, har en sånn selv Du må ha 230-12V adapter for å drive den. 5264544[/snapback] Finnes den på rett side av grensa? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja, Elfa har en avdeling i Norge, nærmere bestemt i Oslo, i Sandakerveien såvidt jeg husker. Hvis du bestiller fra Elfa blir det som å bestille fra en hvilken som helst annen norsk nettbutikk. Det kan imidlertid være noen dagers leveringstid hvis de ikke har varen på lager i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå