tjalla Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 http://video.google.com/videoplay?docid=28...67861438&q=evil Veit ikke om denne har blitt posta før, menneh. Knakk helt i sammen da jeg så denne videon. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Musikken var jo bra da, musikkvideoen var latterlig dårlig, og tekstene var ikke så morsomme Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Musikken var jo elendig da, musikkvideoen var latterlig bra, og tekstene var kjempemorsomme Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 så ikke det helt morsomme nei. Blir jo som å ta en video fra Britney Spears, Aguilera eller alle andre de horete damene som lager musikk å sette på: "Ååååå sååå sexy jeg er!" "Jeg vi kn***e deg" "KOM, KOM OG TA MEG!"... det er ikke så morsomt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 bare jeg som får 50x50 på videon her? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hahaha! Fy fanken så morsomt! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Takk for en god latter "6 Happy Meals please" lol Endret 8. desember 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Currently, the playback feature of Google Video isn't available in your country. Hvorfor funker det hos dere da? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 "This video is currently not available. Please try again later." Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) hahaahahha lo høyt når "6 happy meals please". Den kommentaren var morsom på flere nivåer. Tipper black-metal-fantastene ikke er like begeistret for videoene men, men prøv å ha litt selvironi. Endret 9. desember 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Synes ikke den var særlig morsom jeg. Synes videon var tåpelig, og tekstene gjorde den bare enda værre. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Synes ikke den var særlig morsom jeg. Synes videon var tåpelig, og tekstene gjorde den bare enda værre. 5271597[/snapback] Den er laget som en seriøs musikkvideo. Det er fordi videoen er så tåpelig at det er morsomt. Endret 9. desember 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Den er mye bedre enn disse musikkvideon'e til dagens pop produkter (artister, produkter... It's all the same). Jeg syns den ble litt barnslig. Kom på mange linjer som var mye bedre enn dem som var. Endret 9. desember 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 <- Metal fanatiker, og jeg syntes den vidoen var morro Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Den er mye bedre enn disse musikkvideon'e til dagens pop produkter (artister, produkter... It's all the same). Jeg syns den ble litt barnslig. Kom på mange linjer som var mye bedre enn dem som var. 5271615[/snapback] De gjorde ikke annet enn å gå rundt i skogen og stirre "skummelt" mot kamera. Den var mye morsommere enn dagens pop produkter, men det var neppe planlagt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tviler på at de hadde så mange resurser. Så resultatet blir derreter. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 så ikke det helt morsomme nei. Blir jo som å ta en video fra Britney Spears, Aguilera eller alle andre de horete damene som lager musikk å sette på: "Ååååå sååå sexy jeg er!" "Jeg vi kn***e deg" "KOM, KOM OG TA MEG!"... det er ikke så morsomt. 5268922[/snapback] Nei, det hadde ikke vært morsomt... enkelt og greit fordi at undertekstene i denne filmen står i sterk kontrast til filmens egentlig budskap og tema. "Se på oss, vi er så tr00", men med undertekstene så blir dem "driti ut" i samarbeid mellom deres egen latterlig dårlig video og undertekstene. Man har nå forskjellig humor, noe som forsåvidt er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå