Xperia X10 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Takk for innspill! Keep them coming 5267691[/snapback] Ehm, min tur. Project Gotham Racing 3 er det nest beste spillet jeg har prøvd. Jeg liker det. Grafikken er ekstrem! Jeg er glad og snill Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 dama liker nfs:mw og jeg liger pgr3....hu er dame og jeg er tøff Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Pgr3. der har du et skikkelig xbox360-exlusiv-spill! vanedannende til tusen å!live-delen er nesten halve moroa så hvis du ikke har det, er det kanskje ikke så gøy! kjører du i cockpitview ser det seriøst nesten ekte ut! det er helt helt sykt! 5263725[/snapback] Enig! Er enig i det som står i signaturen din også Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 PGR3 helt klart. Det har bedre grafikk, flere biler, dritbra live del, og masse annet. NFS MW er bare et middelmådligspill i forhold, etter min mening. Jeg sier ikke at det er dårlig for jeg har spilt mye MW også, men PGR3 er bedre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 har nesten ikke prøvd NFS MW, men av det lille jeg fikk prøvd det virker PGR3 mye bedre. (og det har jeg, og har spilt det ganske mye) jeg synes spesielt kjørefølelsen i PGR3 er helt nydelig, mens i MW var den litt... vel hva skal man si, annerledes. jeg likte ihvertfall PGR3 bedre. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har ikke prøvd PGR3 enda men har prøvd NFS MW. Seriøst til dårlig bil spill, skal liksom være så veldig yoyo kult og greier men det er jo rett og slett dårlig. Styringa er også helt fjern. Satser på at PGR3 er bedre Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har ikke prøvd PGR3 enda men har prøvd NFS MW.Seriøst til dårlig bil spill, skal liksom være så veldig yoyo kult og greier men det er jo rett og slett dårlig. Styringa er også helt fjern. Satser på at PGR3 er bedre 5269428[/snapback] Kanskje fordi Most Wanted er et arcade-spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 jeg har store problemer med å forstå hvorfor folk mener at most wanted er et underholdende spill. catch up systemet ødelegger all form for moro når det gjelder å kjøre mot AI styrte motstandere, for uansett hvor bra du kjører så befinner de seg rett bak deg. det å prøve å kjøre fra politiet er en tålmodighetsprøve, først og fremst er det ikke spesielt vanskelig, man legger seg ut på motorveien og kjører i ring rundt byen mens politiet følger etter, thats it. det komiske er jo at pga den latterlige styringen (står du helt i ro og svinger til venstre, for så å gi gass, så sklir bilen på skrått fremover) så skal det utrolig lite til før du blir arrestert, noe som er kjedelig når man faktisk prøver å sette rekorder ved å smelle i road blocks. urkomisk når man blir arrestert pga man sitter fast på taket til en politibil. det er ikke akkurat som om stylingen har noen spesiell nytte, monterer du en feit vinge bakpå bilen så har det null påvirkning på kjøreegenskapene. kjenner at jeg blir knust innvendig når jeg ser at noen har plassert en gigantisk vinge bakpå en lambo. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 jeg har store problemer med å forstå hvorfor folk mener at most wanted er et underholdende spill. catch up systemet ødelegger all form for moro når det gjelder å kjøre mot AI styrte motstandere, for uansett hvor bra du kjører så befinner de seg rett bak deg. det å prøve å kjøre fra politiet er en tålmodighetsprøve, først og fremst er det ikke spesielt vanskelig, man legger seg ut på motorveien og kjører i ring rundt byen mens politiet følger etter, thats it. det komiske er jo at pga den latterlige styringen (står du helt i ro og svinger til venstre, for så å gi gass, så sklir bilen på skrått fremover) så skal det utrolig lite til før du blir arrestert, noe som er kjedelig når man faktisk prøver å sette rekorder ved å smelle i road blocks. urkomisk når man blir arrestert pga man sitter fast på taket til en politibil. det er ikke akkurat som om stylingen har noen spesiell nytte, monterer du en feit vinge bakpå bilen så har det null påvirkning på kjøreegenskapene. kjenner at jeg blir knust innvendig når jeg ser at noen har plassert en gigantisk vinge bakpå en lambo. 5269524[/snapback] Catch-up systemet gir mer konkurranse i spillet, slik at du alltid må følge med. I Most Wanted er det forbedret i forhold til Underground-spillene. Angående politiet så er det langt i fra en tålmodigshetsprøve. Hele vitsen er å tjene så mye bounty som mulig ved å ta sjanser. Og du gjør det egentlig så underholdende som du selv vil. Jeg har iallefall hatt mange underholdende timer med politiet i hælene. At du syns at det er for lett i bli tatt er jo egentlig din egen skyld, er jo bare å trene mer. I klage på kjøreegenskapene på et arcade-spill er å syte syns jeg. Det som er tingen i Most Wanted er å skape et rykte ved å få høyere bounty hos politiet, ikke å ha en realistisk kjøreopplevelse. Nå har det heller aldri vært poenget at endringer på bilens ytre skal påvirke kjøreegenskapene heller. Begge spillene er underholdende på hver sin måte. Det er bare å velge det spillet som passer din egen smak i bilspill. Skal du ha en realistisk kjøreopplevelse og setter det høyest går du for PGR3. Skal du ha det actionfylt spill med ekstreme biljakter går du for NFS MW. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvis du skal spille online, gå for PGR3. Skal du spille offline, gå for NFSMW Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tror Aasgaard har stått opp i feil seng... At en moderator for Gamer.no kan dømme et bra spill nord og ned på denne måten i et forum viser kun hvor lite du passer til jobben som moderator. Har du noen gang tenkt på at de som ikke vet hvordan spillene er hører blindt på deg o'store Gamer.no moderator? Jeg har ennå til gode å se en dårlig anmeldelse av NFSMW og du har nettopp havnet i båsen "moderatorer-som-ikke-er vits-i-å-høre-på." Jeg ser ikke hva som er harry med dette spillet. Om du skulle ha voldsom lyst til å kjøre rundt å råne utenom oppdragene så er det valgfritt, ikke kom her å klag etterpå. Det er bare å gå i menyen velge race og trykke esc når racet er ferdig for å slippe å kjøre til en av garasjene. På min P4 Northwood 3.2Ghz med 1GB ram og et overklokket 6600GT altså langt fra noen værsting pc så ligger jeg mellom 65 og 80fps ved 1024*768 på litt over medium detaljer. Catch up er jeg ikke akkurat veldig fan av selv og du kan skjøre 200km/t rundt veldig mange svinger. Noe av det eneste jeg har å utsette på spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hans Erling, det er vel mer selve presentasjonen av spillet som kan defisjoneres som harry. Dvs. disse små, søte cutscenene som kommer nå og da, synes de er litt vel "over the top" for å kunne tas som noe annet - greit nok, de får deg til å le, men det er vel ikke nøyaktig hva EA gikk for når de lagde dem. Men, jeg har ikke spilt nok Most Wanted til å komme med noen dom av selve spillet (jeg ble ikke imponert over den tiden jeg la inn, er alt jeg kan si), og synes folk bør komme med gode argumenter hvorfor PGR3/NFS:MW er bra, istedet for å bare slenge dritt om det andre spillet - så kan folk lese over, og komme til en konklusjon selv. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg syntes spillbarheten og om jeg har det gøy mens jeg spiller, grafikk og lyd er mye viktigere enn om dere syntes de korte videosekvensene er litt teite. Det er vel nærmest det første NFS med en story? Jeg syntes heller det bringer en helhet i spillet enn at det er teit. Med videosekvenser mener dere vel presentasjon av neste mann på Blacklist? Syntes ikke dette er teit. Ville heller hatt det en å la være for å si det sånn. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 I alle dager da gutt. Ser ut til at du blander sammen ett og annet her. Jeg er moderator fordi jeg passer på at reglene følges her på forumet. Jeg har Gamer-signatur fordi jeg skriver for Gamer. Jeg skriver om NFS:MW her fordi jeg har erfart en del ting som ikke akkurat er så bra med spillet. Hvor moderator kommer inn i bildet har jeg vanskelig for å forstå. Men jeg vil påstå at jeg hadde vært mindre egnet som omtaler om jeg faktisk tilpasset mine argumenter ut fra hva andre medier sier om spillet. Jeg har sett tydelige svakheter. De forsvinner ikke av at du kan vise til andre journalister som ikke har bemerket de samme. Men jeg regnet med en og annen reaksjon når jeg tok til orde mot noe som selger såpass godt. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hvordan tror dere test drive spillet blir i forhold til disse to diskutert her? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 det er ikke akkurat som om stylingen har noen spesiell nytte, monterer du en feit vinge bakpå bilen så har det null påvirkning på kjøreegenskapene. 5269524[/snapback] når du setter på spoiler så får du bedre downforce+mulighet til å justere downforcen. det samme gelder med bodykit Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fant denne tråden, så spør bare her: Har klart meg gjennom career-mode på nfs:mw, men så lurer jeg på hva som må til for å få 100% på rapsheet i tillegg? Må man greie alt på challenge-mode også for å få 100% her, eller er det andre ting som må til? Har 95% nå... Career har jeg 100%... Noen som vet? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 hvordan tror dere test drive spillet blir i forhold til disse to diskutert her? 5271991[/snapback] godt spørsmål, men det er vanskelig å si når ingen har prøvd det.. aner ikke åssen online-delen blir(noe jeg setter høyt i min rangering av spill.), vi aner heller ikke åssen gameplayen er med tanke på styring av biler og div. det eneste jeg vet om spillet er at det ser sabla pent ut! tror det kommer til å blikjempebra, kommer garantert til å slå NSF MW, som jeg ikke synes faller under kategorien bil-spill engang! time vill shåvv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå