fullifaencom Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Lurer på om jeg skal skaffe meg dvd brenner, slik at jeg kan brenne "sommer ferien" osv inn som vcd, men jeg lurer på om vcd formatet støtter så store filer?? noen som vet? i stavanger begynner det å bli høst.... Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hvis du skaffer deg DVD brenner kan du vel brenne det som DVD. VCD lager du med vanlig cdbrenner og du bruker vanlig cd. Du får 70 minutter på en cd, kvaliteten er ganske bra. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 22:34, fullifaencom skrev: men jeg lurer på om vcd formatet støtter så store filer?? noen som vet? vcd-formatet har ikke noen begrensning på filstørrelse, det er mediet du bruker som bestemmer det. Og dersom man anskaffer seg dvd-brenner (noe jeg har gjort =) ) så encoder man da ikke til vcd når man kan bruke full dvd-res og digital lyd... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå