DE1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Morn! Jeg skal ha et lite "reklame"-innslag om Nederland. - Jeg skal få den skoleslitne klassen min til å få lyst til å dra til Nerderland. Jeg skal ikke ha for mye fakta, det skal ikke være dødt. - Men spennende. Jeg har funnet en flyreise som går fra Sandefjor til Amsterdam. - Men finner ikke hotel jeg kan "sove på". (Link) Kan dere hjelpe meg med å finne et hotell eller komme med ting som kan være lurt å ha med i denne fremføringen på 5 minutter? 9. Klasse Lenke til kommentar
magicus Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Sørg for å nevne den lette tilgangen til hasj og prostituerte i red light district ! Da blr iallefall den gamle gubbe læreren din interessert Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Sørg for å nevne den lette tilgangen til hasj og prostituerte i red light district ! Da blr iallefall den gamle gubbe læreren din interessert 5263951[/snapback] HUN er nok ingen gammel gubbe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå