twicedice Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 kjøpte core utgaven fordi de ike hadde noe annet.. hvor får jeg kjøpt hardisken på nettet? på lager altså Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25070 Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 men blir interesangt å se når microsoft får litt fart på ræva og legger ut en større harddisk for salgs! Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Går det ann og koble opp en vanlig harddisk på den på en eller annen måte? 800kr for 20gb er drøyt! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det er en vanlig samsun-harddisk med 5400 rpm (mener jeg å huske). Hva skal man med større enn 20 (13 gig)? Nå streamer jeg jo all musikk fra pc`en, men hvis man vil lagre alt på 360`en så skjønner jeg jo...... Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Har solgt min gammle xbox og har beholdt spillene men, når jeg prøvde å sette en mine gammle spill i 360 fikk jeg bedskjed om at jeg trengte en harddisk og, jeg kan ikke lage min egen profil eller live. Kan jeg fixe alt det med å koble den til pcen? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) For å spille Xbox-spill på 360 må du ha harddisk. Dette bl.a fordi det lastes ned emulatorer som trenger plass. Skal du spille live må du også ha harddisk. Endret 8. desember 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg kom på Live med mem-kort ...har nå returnert det og kjøpt meg hd, men det er mulig å komme på Live med mem-kort som sagt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Sant det, sorry. Men for å spille Xbox 1-spill må man ha hd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå