RBW Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Musen fra Zspire skiller seg klart fra Logitechs og Microsofts modeller, men ser da vitterlig lite behagelig ut å bruke? Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Huff, denne var tragisk. Ikke bare var den stygg men utrolig lite ergonomisk, svindyr, og er laget i et meget ubehagelig materiale. Dvs. for alle som liter med litt kalde fingre forran PCen nå om vinteren så vil aluminium eller kobber fungere som kjøler for fingrene og dermed gjøre det ennå kaldere. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 En positiv ting - den synes ikke på radar! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Så ikke mye behagelig ut den nei. Tror nok MX500 holder lenge for meg enda Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Huff, denne var tragisk. Ikke bare var den stygg men utrolig lite ergonomisk, svindyr, og er laget i et meget ubehagelig materiale. Dvs. for alle som liter med litt kalde fingre forran PCen nå om vinteren så vil aluminium eller kobber fungere som kjøler for fingrene og dermed gjøre det ennå kaldere. 5263160[/snapback] Hehe... Du kan jo kjøpe denne viss du sitter litt for mye foran PC'n og trenger noe som gjør at du gruer deg til å sette deg ned forran maskinen. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Stygg mus må jeg si, veldig lite ergonomisk. Pritorian: Ja, skulle tro dette var noe "stealth" følelse og syns ikke på radar :!: Endret 7. desember 2005 av funkweb Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Herregud, dette må da være verdens styggeste mus? Det er i allefall en god kandidat i mine øyne. Forøvrig er det jo heller ikke noen fordel at den i tillegg til å være stygg også er dyr, pluss at den kun tilbyr 800 DPI. Designeren av denne modellen fortjener et hardt spark bak. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Designeren av denne modellen fortjener et hardt spark bak. 5263220[/snapback] Kanskje en degradering fra designer til bruker hadde vært straff nok Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Designerne har bare ikke lært å lage organiske linjer i autocad enda, v2 kommer sikkert med litt mindre spisse kanter over det hele. Ellers var det modig å bruke Bentley i beskrivelse av produktet - som andre nevner - så burde henvisningen være til stealth ting; når du først legger merke til dem, gjør dem vondt - veldig vondt. Lenke til kommentar
ventrec Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Plasser et par jetmotorer bak musa og du har en fin prototype til et romskip Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Huff, denne var tragisk. Ikke bare var den stygg men utrolig lite ergonomisk, svindyr, og er laget i et meget ubehagelig materiale. Dvs. for alle som liter med litt kalde fingre forran PCen nå om vinteren så vil aluminium eller kobber fungere som kjøler for fingrene og dermed gjøre det ennå kaldere. 5263160[/snapback] Hehe... Du kan jo kjøpe denne viss du sitter litt for mye foran PC'n og trenger noe som gjør at du gruer deg til å sette deg ned forran maskinen. 5263198[/snapback] Hehe, tenkte på det samme, noe for oss som er litt for avhengig av forumet? AtW Lenke til kommentar
Osse Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er ikke det en perfekt mus det der da, må jo perfekt for de som synes firkanta kabinett er stilren og Designfreaks ala Apple folka Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Som enkelte har påpekt.. F-117.. Lenke til kommentar
styggen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har alle like harry smak her ? Dere liker sikkert vifter med LED's og akvarium i sidedøren til PC-kabinettet. Jeg for min del mener dette er den suverent lekreste musa noensinne. Så det så ! Lenke til kommentar
kosh Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har alle like harry smak her ? Dere liker sikkert vifter med LED's og akvarium i sidedøren til PC-kabinettet. Jeg for min del mener dette er den suverent lekreste musa noensinne. Så det så ! 5263491[/snapback] Du skulle ikke ha en Mac tilfeldigvis vel? Er stor forskjell mellom lekker og ergonomisk Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Den der så ut som de noe de hadde kalt morderne design på 60-70-tallet. Ikke noe jeg hadde kjøpt meg. Skjønner ikke hvordan de turte å gi ut noe sånt. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det er da positivt at noen tør tenke litt "out of the box"! Okay, jeg skriver meg ikke opp på ventelisten, har for store hender til det.. Men, konseptet var jo litt tøft da! Hvorfor ikke bruke litt mer penger på at skrivebordet ser tøft ut? En god tanke, kanskje versjon 2 blir enda tøffere, og kanskje mer brukervennlig? Men, selv om noe ser "vondt" ut, kan det jo være godt? Rett og slett en SM-mus? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Den minner meg ganske mye om Commodore sin Amiga-mus... Den er klumpete, men faktisk god å bruke. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Heller Amiga-musen, enn den der! Lenke til kommentar
nieh Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 såg ut som ei lik-kiste den musa der Må si meg eni med Rune_F i at jeg heller ville hatt amiga musa, selv om denne hadde scroll. (ett under at det ikke var en "interiget" scroll slik som mange bærbare har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå