Gå til innhold

hvilken forsterker?

Anbefalte innlegg

hvilken forsterker?

eg skal kjøpe meg forsterker til 1 par patos basic 500 (34-23.000 Hz, 4 Ohm, 91 dB, 30-200 Watt) side: her

tenkte litt på denne:

ADC3380, 5x90watt i 8 ohm v/1khz, 5.1 analog, 5audio, 4video, 3 s-video. VFD-display.700 watt.

side: her

veit at dette ikkje er til pc, men eg vil høre ka dokke har å seie :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg er litt n00b, men han eg kjøper av seier at det ikkje er nokon "oppblåste bilstereo-spesifikasjoner(PMPO)"

ser oppsettet bra ut?

nokon som veit om ei bra side eg kan sjå litt om forskjellige forsterkere?

tenkte litt på en Sony forsterker. liker dei. en slik forsterker som er blitt brukt før med disse høgtalerane. Sony STR-DB870, STR-DB870/S

Lenke til kommentar

Hei,

Eg har òg Patos høytalarar (Lyric 401) som eg bruker sammen med densen effekt, det fungerer veldig bra men det er jo ikkje surre-rundt då. Har òg prøvd dei med harman/kardon som er ein veldig god match.

[ Denne Melding var redigert av: Eurit på 2002-09-02 22:57 ]

Lenke til kommentar

Bra svar her, men er det nokon som sterkt anbefaler en forsterker? tenkte på Sony STR-DB870, men veit ikkje kor eg skal kjøpe den og om den passer bra til desse høgtalarane?

patos høgtalarane skal brukast i lag med 2 heimesnekra høgtalere :grin: to 10" i kvar høgtalere.

er ikkje sikker på specsene til dei, ganske gammle greier.

Lenke til kommentar

Yamaha har vært ledende på denne fronten i lange tider nå. Spesielt i sjiktet under 10 lapper.

RXV-620 RXV-520 har jo banka det som er i utallige tester i Norge og andre land.

Det er heller ikke mange forsterkere som får full score i slike tester.

Hifi-Centeret har jo Yamaha, så du kan jo bare stikke innom å kikke. Ellers så er det også hos blant annet Lefdal og Elkjøp. Der er det kanskje litt billigere.

mvh

Thor-Egil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...