DE1 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hørt om SketchUp eller? 5530029[/snapback] sjekk pm 5530044[/snapback] Kanskje greit om fler enn Luzifer får vite om du har hørt om det da Fin prosjekt, praktisk på lan! Tar du opp kofferten når du spiller? Hvor er vifteinngangen til PSU? Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Hørt om SketchUp eller? 5530029[/snapback] sjekk pm 5530044[/snapback] Kanskje greit om fler enn Luzifer får vite om du har hørt om det da Fin prosjekt, praktisk på lan! Tar du opp kofferten når du spiller? Hvor er vifteinngangen til PSU? 5530076[/snapback] sorry.. da blir det ikke så mye som overaskelse får andre da.. viften til psu'n er inne kabinette.. det er en anna vifte som blåser inn luft til den =) kofferten er lukket på lan den sånn såm den er vist på bilder Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hva med og ta noen skikkelige bilder? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvordan fikk du 6 grader i den? Satte du den ut? Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Hvordan fikk du 6 grader i den?Satte du den ut? 5551164[/snapback] nope. den sto og kosa seg inne på romme mitt så gikk eg og laga meg litt mat. kom tilbake og sjekka temprature.. så va den på 6 grader Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det har jeg ganske så vanskelig for å tro. Hadde du rommet ditt åpent med full gjennomtrekk med 10-20 minusgrader ute? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hei. Du nevner vifte, psu, inngang, trodde psu blåste luften ut jeg og ikke inn Hele påenget med at psu er laget slik det er, er jo at det skal frakte den varme luften rett ut av kabinettet, ikke ta vare på den liksom, kan ikke helt skjønne at du får det så kaldt med det oppsettet der men.. og 6 grader inne i en slik koffert, hm. vil anta at det er en eller annen sofware feil, klinisk umuligt å få seks grader inne i en slik en og spes hvis du ikke kjører på vann avkjøling, men derimot så hadde det vært gøy å vite temp på luften i fra psu din, siden du har hele greia innelukket i kofferten så må det bli frykteligt varmt, selv om du har en vifte som blåser luft inn til den. jeg har selv laget en slik koffert, bare med et litt annet system (brukte denne som styre system for keyboardet mitt) og jeg kan huske at selv om jeg hadde psu som blåste lufte rett ut av kofferten og 4 andre vfter som blåste kald luft inn i kofferten så blei o dog varmt i den etter noen timers bruk. og den værste varmen kom i fra hdd og psu. så seks grader i din med kofferten i roms tempratur, sorry men den kjøper jeg ikke gitt kan jo sette opp systemet mitt for deg da. psu mitt var et antec 480W med to vifter, en for inntak og en for uttak (som er normalt) dette snudde jeg opp ned i kofferten slik at inntaks viften kom opp og ikke ned. lagde et hull i lokket til en 80mm vifte, denne viften blåste luften rett ned i viften til psu for inntak. altså frisk luft til psu, uavhengig av det andre i kofferten. uttaks viften sugde den varme psu luften ut av psu og rett ut i friluft. for de andre komponentene i kofferten, to 80 mm vifter, disse sørget for luft inn og ut av selve kofferten. og ikke en gang jeg klarte å oppnå 6 grader i kofferten. Så den oppskriften din vil jeg gjerne høre mere om Ellers et bra prosjekt Endret 5. februar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 6 grader er kaldt, du kunne ha satt den ut, eller spylt alt med kaldt vann, da hadde det sikkert gått, men ikke annet men no mer jobbing ell? og bedre bilder? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hei, tenker på og lage en data i koffert men trenger en hk plate.. og den som lian le har er for stor. Noen forslag til større kofert eller et kabinett som er lett og ta hk plata fra?? navn? hvor kan jeg kjøpe det? Endret 12. februar 2006 av iver.no Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hei, tenker på og lage en data i koffert men trenger en hk plate..og den som lian le har er for stor. Noen forslag til større kofert eller et kabinett som er lett og ta hk plata fra?? navn? hvor kan jeg kjøpe det? 5592922[/snapback] www.classohlson.no/ kofferten finner du her. trur det var det det het Hk feste finner du på dynga.. det er mye rart man finner der fant en LCD skjerm der en dag.. funka fint den Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hei. Du nevner vifte, psu, inngang, trodde psu blåste luften ut jeg og ikke inn Hele påenget med at psu er laget slik det er, er jo at det skal frakte den varme luften rett ut av kabinettet, ikke ta vare på den liksom, kan ikke helt skjønne at du får det så kaldt med det oppsettet der men.. og 6 grader inne i en slik koffert, hm. vil anta at det er en eller annen sofware feil, klinisk umuligt å få seks grader inne i en slik en og spes hvis du ikke kjører på vann avkjøling, men derimot så hadde det vært gøy å vite temp på luften i fra psu din, siden du har hele greia innelukket i kofferten så må det bli frykteligt varmt, selv om du har en vifte som blåser luft inn til den. jeg har selv laget en slik koffert, bare med et litt annet system (brukte denne som styre system for keyboardet mitt) og jeg kan huske at selv om jeg hadde psu som blåste lufte rett ut av kofferten og 4 andre vfter som blåste kald luft inn i kofferten så blei o dog varmt i den etter noen timers bruk. og den værste varmen kom i fra hdd og psu. så seks grader i din med kofferten i roms tempratur, sorry men den kjøper jeg ikke gitt kan jo sette opp systemet mitt for deg da. psu mitt var et antec 480W med to vifter, en for inntak og en for uttak (som er normalt) dette snudde jeg opp ned i kofferten slik at inntaks viften kom opp og ikke ned. lagde et hull i lokket til en 80mm vifte, denne viften blåste luften rett ned i viften til psu for inntak. altså frisk luft til psu, uavhengig av det andre i kofferten. uttaks viften sugde den varme psu luften ut av psu og rett ut i friluft. for de andre komponentene i kofferten, to 80 mm vifter, disse sørget for luft inn og ut av selve kofferten. og ikke en gang jeg klarte å oppnå 6 grader i kofferten. Så den oppskriften din vil jeg gjerne høre mere om Ellers et bra prosjekt 5558566[/snapback] var det noen som nevnte romtempratur? har vindu oppe hele tiden. hadde ca 16-17 grader inne.. har ett bitte lite rom Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 ok, takker er på www.classohlson.no (ellerno) DE hadde der:P Men med de på dynga må vi ikke begyne og de montere?? er ikke det vanskelig? Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 ok, takker er på www.classohlson.no (ellerno)DE hadde der:P Men med de på dynga må vi ikke begyne og de montere?? er ikke det vanskelig? 5592974[/snapback] neida du må bare finne di rette poppnagler. hvist du sjønner. så borre du dem ut Walla. så har du hk feste men pass på at du ikke borrer på feil plass.. jeg måtte åfre 2 kabinett til det dro bare på dynga og fant en ny en Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tengte på http://www.microplex.no/product.aspx?pid=LLMBT&mcat=c329 fra lian le, men det passet ikke i koferten jeg så på først:( så jeg har funnet en kofert på: 46x34x15 cm. og en hk plate på: Bredde : 182 mm Høyde : 339 mm Dybde : 313 mm Vil det passe?? for det må jo vere litt mere plass og for det skall jo vere strømforsyning?? Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Tengte på http://www.microplex.no/product.aspx?pid=LLMBT&mcat=c329 fra lian le, men det passet ikke i koferten jeg så på først:( så jeg har funnet en kofert på: 46x34x15 cm. og en hk plate på: Bredde : 182 mm Høyde : 339 mm Dybde : 313 mm Vil det passe?? for det må jo vere litt mere plass og for det skall jo vere strømforsyning?? 5592996[/snapback] hmm. kan ta det over msn.. mye lettere en og skrive her sender deg pm. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du er jo ikke nødt til å ha hk-brett heller da.... Det går ann å kunn bruke spacers http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=326275000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå