Hårek Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) La inn svar på 2 innlegg i går kveld. La merke til at siden for kategori ikke ble oppdatert under "Siste handling", og innlegget blir dermed ikke sortert til toppen. "Antall svar" blir heller ikke oppdatert. Men det er et gult merke som viser at jeg har innlegg, og innlegget mitt er der. Ser også andres innlegg som er på samme måte. Endret 7. desember 2005 av hårek Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Oppdaget dette nå også. Etter du har svart laster den heller ikke siden tråden du svarte i, den er bare blank. Endret 7. desember 2005 av Pels Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Feilen er visst fikset, for det virker OK nå. Men jeg ser fremdeles at et innlegg jeg svarte på i går står oppført med 0 svar. Blanke sider er det mye av i dag igjen, ja. Men dette er en feil som har vært her lenge. Syntes det var en dårlig ide å oppgradere forumet med en så dårlig uttestet versjon som dette. Den gamle versjonen fungerte upåklagelig. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Der skjedde det igjen. Når jeg skriver dette innlegget er mitt forrige usynlig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Syntes det var en dårlig ide å oppgradere forumet med en så dårlig uttestet versjon som dette. Den gamle versjonen fungerte upåklagelig. 5263550[/snapback] Hadde du lest et par av de andre trådene i dette forumet hadde du sett at vi har tekniske problemer med en server. Og til informasjon så ble forumet testet i 6 måneder pluss minus før vi oppgraderte, det åpent for brukerene og. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ...vi har tekniske problemer med en server....5263978[/snapback] Det er vel ikke lanseringen av "speedometeret" som lager problemer for resten av HW-nettverket? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Joda, er klar over at mye av problemene skyldes servere, men det skjer jo om og om igjen? Er også klar over at det nye forumet ble testet, men status er jo at enkelte ting stadig ikke fungerer. Og har ikke sett så mye feedback om at feil blir rettet. Du har jo ignorert, og også fjernet, mine poster om problemet med indikator for gamle / nye poster. Akkurat det problemet er en smule irriterende. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ...vi har tekniske problemer med en server....5263978[/snapback] Det er vel ikke lanseringen av "speedometeret" som lager problemer for resten av HW-nettverket? 5264168[/snapback] Nei, vi har mer enn en server stående Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, vi har mer enn en server stående 5264175[/snapback] Joda, men "speedometeret" spiser vel av tilgjengelig båndbredde? Dere har vel gode loggeprogrammer med fine grafer for trafikken inn og ut av HW-nettverket. Kunne dere ikke gjort disse tilgjengelig da? Synes det kunne vært kjekt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Syntes det var en dårlig ide å oppgradere forumet med en så dårlig uttestet versjon som dette. Den gamle versjonen fungerte upåklagelig. 5263550[/snapback] Hadde du lest et par av de andre trådene i dette forumet hadde du sett at vi har tekniske problemer med en server. Og til informasjon så ble forumet testet i 6 måneder pluss minus før vi oppgraderte, det åpent for brukerene og. 5263978[/snapback] Hvorfor ikke lage en tråd som sticky der dere fortløpende orienterer om feil og når dere forventer at disse blir rettet, da hadde vi spart oss for en del tråder her . Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 For hvert trykk så blir siden blank. Blir litt irriterende i lengden. Dessuten så er forumet forferdelig tregt til tider. Men, jeg regner med at dette blir fikset på snart. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507390 Snekker`n: Laget en tråd om det nå Lenke til kommentar
pej Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, vi har mer enn en server stående 5264175[/snapback] Joda, men "speedometeret" spiser vel av tilgjengelig båndbredde? Dere har vel gode loggeprogrammer med fine grafer for trafikken inn og ut av HW-nettverket. Kunne dere ikke gjort disse tilgjengelig da? Synes det kunne vært kjekt. 5264240[/snapback] For det første, speedometeret er ikke hostet av oss, men av DirectConnect. For det andre, vi har mer enn nok båndbredde tilgjengelig. Problemet med forumserveren er ikke relatert til båndbredde. Serverstatistikk er nok dessverre intern informasjon. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507390 Snekker`n: Laget en tråd om det nå 5264658[/snapback] Flott,da kan alle gå inn der å sjekke etterhvert som de oppdager problemer, skulle det da ikke stå der så kan man vel poste en kort epistel her da. Men vil uansett tro det blir ferre poster om dere er flinke til å legge ut info i nevnte post . Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tror det hadde blitt bedre om den posten hadde ligget her i denne kategorien (sticky).. Folk flest som ikke er så "kjent" på forumet og vil klage på forumserverne, tenker kanskje ikke på å gå til "Meldinger fra Moderatorteamet". TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg