Gå til innhold

Du kommer til å bli logget 24/7

Anbefalte innlegg

Det får være grenser altså, I shouldn't need to download my at gunpoint rape videos in fear.

5264398[/snapback]

Haha!..

Men seriøst.. vi får gjøre som franskmennene.. vi lager demonstrasjon og ramponerer halve europa og gir oss faen ikke før de har gidd seg med det.

Ikke faen om jeg skal leve i dette landet i mange flere år til.. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å prøve å forstå direktivet før man slenger ut påstander? JA, det er jævla skremmende. Men ALT du foretar deg på nett bli ikke registrert. Det er stort sett aktiviteten som blir registrert, ikke dataene du sender og mottar.

At det er "vi" som må betale for gildet er da klart. hvem andre skulle gjort det? Penga kommer uansett fra oss, enten det er staten eller ISPen som må stå for lagringa. At det i det hele tatt har blitt et tema er fodri Aftenposten kjørte en sak med den idiotiske vinklinga. Jævla synd i grunn, for det er jo vi som betaler for alt, strengt tatt, og denne saken er for viktig til at den kan avspores på denne måten.

Vel, snart får vi vite om vi er fremme i 1984, 21 år forsinka...

Lenke til kommentar

Hver dag i hele året er de fleste av oss overvåket.

Følgende påstander :

1. Gsm / mobiltelefoner. Sambandsutstyr.

2. Vanlig linjetrafikk på telefonen / sjekk fakturaen.

3. Igjennom Autopass brikken.

4. På jobben av sjefen / sjefene / ansatte.

5. Fotobokser. Om og visst du er uheldig og snart kommer digitale bokser.

6. Kamera over alt snart.

7. Kortbruk / Minibank.

8. Naboer.

Og mange glemmer vell ikke "jeg vil se mappa mi" som var en gjeng med gammel kommiser ?. Det var mange mapper som overvåkningspolitiet hadde den gang og har sikkert ikke mindre av i dag.

Idag er "grensene" snart utvisket, hvem er hvem og hvem overvåker overvåkerne ?

Og det er mer industrispionasje idag enn for 15 år siden. Klart noen "må" overvåkes.

Men vi ønsker ikke denne type overvåkning, men det "tar" seg best ut slik.

Jeg har ikke noe å skjule, men jeg liker å holde noe av privatlivet ifred, men det er ikke lett.

Paranoid er snart den nye "folkesyken", bare vent.

Canada er vell det landet som er mest "free" idag ? Eller ?

Takk

MvH

W_B

Lenke til kommentar

Dette er i mine øyne helt sykt.

Vi er nok overvåka allerede, ta Oslo som ett eksempel, der er det overvåkningskameraer overalt.

Det er jo allerede bevist at politiet har overvåket privat personer som ikke skulle vært overvåka, se i NOKAS saken f.eks.. der ble en haug med mennesker overvåka og avlyttet når de snakket om sine personlige ting, og da mener jeg ikke bare de som var innblandet i ranet, men familie medlemmer, helt uskyldige familiemedlemmer og venner av dem.

Dette er en skremmende utvikling, og jeg håper virkelig at datatilsynet setter seg ordentlig på baken når det gjelder detta!!

Lenke til kommentar
Ikke bare blir vi logget 24/7 i tilfelle, det er vi som må mest sannsynlig betale for det også...

5263178[/snapback]

Revolusjon!! fram med høygafler og fakler...her må noe gjøres... :cool:

5263348[/snapback]

Hvor søren har jeg lagt den hen? Ahh jeg har ingen det er derfor.

ka fasken? Når kommer dette til å skje?

Sa**n jeg skal flytte til Sveits! Frihetens stat!

5264704[/snapback]

Tviler på at de kommer til å unngå det med EØS og alt sammen.

En annen ting hvordan skal de kunne overvåke alle oss som bruker gmail, hotmail osv som ikke er basert i Europa. De finner sikkert på noe, men hva vil USA si til alt dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ikke bare blir vi logget 24/7 i tilfelle, det er vi som må mest sannsynlig betale for det også...

5263178[/snapback]

Revolusjon!! fram med høygafler og fakler...her må noe gjøres... :cool:

5263348[/snapback]

Hvor søren har jeg lagt den hen? Ahh jeg har ingen det er derfor.

ka fasken? Når kommer dette til å skje?

Sa**n jeg skal flytte til Sveits! Frihetens stat!

5264704[/snapback]

Tviler på at de kommer til å unngå det med EØS og alt sammen.

En annen ting hvordan skal de kunne overvåke alle oss som bruker gmail, hotmail osv som ikke er basert i Europa. De finner sikkert på noe, men hva vil USA si til alt dette?

5268633[/snapback]

Jeg trudde Sveits ikke var med i EØS. :hmm: Noen som vet om et land hvor de ikke er med i EU, og har en kos internettlinje? Japan? Sør-Korea?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...