Ravenlord Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva synes dere om det nye EU direktivet som blir å komme, det gjør jo at all datatrafikken blir logget 24/7 til og med telefon! Og alt kan bli lagret opp til 2 år. Det er jo helt vanvittig, er jo som å ha et fordømt kamera på deg hele tiden. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Gjelder det kun hvis vi blir medlem av EU? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vi er jo medlem av EØS, og betyr ikke det at vi må følge mange av EU reglene, uten å kunne si imot det, eller noe slikt, syntes bare vi kunne melde oss ut jeg... Jeg skal da F*** ikke ha noen som overvåker meg 24/2. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Vi må nok følge EU i det meste, og nå den dritten her. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bah :/ Ender vel opp med en microchip i skinka til slutt så de kan gi oss støt hvis vi bryter loven på noen måter.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 åhh.. da rømmer jeg landet Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 De sier jo at det er for å ta kriminelle at den tas i bruk, men det blir å gå utover oss vanlige brukere. Synes nesten litt synd på telenor, tenk all den lagringa. Blir nesten en mappe på hver av oss nå. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvis jeg laster ned én fil, hvor mye info lagrer de da? Blir det mye i kb? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke bare blir vi logget 24/7 i tilfelle, det er vi som må mest sannsynlig betale for det også... Lenke til kommentar
skinner Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke bare blir vi logget 24/7 i tilfelle, det er vi som må mest sannsynlig betale for det også... 5263178[/snapback] Ja ikke sant, det er nok gebyrer i Norge i dag og et "overvåkningsgebyr" er vel ikke toppen på kransekaken heller Lenke til kommentar
FaO Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 liker ikke helt utvikklingen av dette her jeg.... den dagen EU endelig har fått tak i all olja vår ligger vi tynt ann.... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke bare blir vi logget 24/7 i tilfelle, det er vi som må mest sannsynlig betale for det også... 5263178[/snapback] Revolusjon!! fram med høygafler og fakler...her må noe gjøres... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Mangler vel bare at de plasserer en GPS sender i oss slik at de til en hver tid kan vite hvor vi er. Hvis noe sånn skjer, rømmer jeg landet. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Høres demokratisk ut dette her ja. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Skremmende utvikling. Jeg har en mistanke om at dette bare er en av mange vanvittige forslag som vil komme for å "beskytte" folk mot "kriminelle" eller hva det måtte være. NP: Rick Wakeman - 1984 Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke bare blir vi logget 24/7 i tilfelle, det er vi som må mest sannsynlig betale for det også... 5263178[/snapback] Ja ikke sant, det er nok gebyrer i Norge i dag og et "overvåkningsgebyr" er vel ikke toppen på kransekaken heller 5263269[/snapback] ja men da kan du jo drite i og betale gebyret blir nesten som tv lisens Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Absolutt ikke bra.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det kommer helt sikkert (ulovelige) måter som stopper hva nå enn som leser datan din fra å få tilgang. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 eu/eøs kan ta og sug en lang en.. ikke fan om de får overvåke meg Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det får være grenser altså, I shouldn't need to download my at gunpoint rape videos in fear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå