Gå til innhold

Mobil som skalfunke i sør amerika


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!!

 

Jeg skal ut å reise i hele sør amerika og lurte derfor på hvilke "nett" de bruker nedi der?

 

Vurderer å kjøpe meg en samsung d 500, men er usikker  på om den vil virke i sør amerika.

 

Setter pris på svar så fort som mulig :!:

5262981[/snapback]

 

Den har trippelbånd, så den virker :thumbup:

5264884[/snapback]

 

D-500 støtter jo 900, 1800 og 1900-MHz... Er det ikke sånn at de to amerikanske kontinentene benytter 850 og 1900-MHz, mens Europa bruker 900 og 1800-MHz?

 

Var jeg det ville jeg sett etter en telefon med quadbånd, for kan den brukes overalt på begge sider av Atlantern.

Lenke til kommentar
Hei!!

 

Jeg skal ut å reise i hele sør amerika og lurte derfor på hvilke "nett" de bruker nedi der?

 

Vurderer å kjøpe meg en samsung d 500, men er usikker  på om den vil virke i sør amerika.

 

Setter pris på svar så fort som mulig :!:

5262981[/snapback]

 

Den har trippelbånd, så den virker :thumbup:

5264884[/snapback]

 

D-500 støtter jo 900, 1800 og 1900-MHz... Er det ikke sånn at de to amerikanske kontinentene benytter 850 og 1900-MHz, mens Europa bruker 900 og 1800-MHz?

 

Var jeg det ville jeg sett etter en telefon med quadbånd, for kan den brukes overalt på begge sider av Atlantern.

Lenke til kommentar

Hvis du ser på www.gsmworld.com så står det oversikt over alle landene og de operatørene som finnes der samt hvilket nett de bruker. gå på GSM roaming og finn de landene du skal til. Der vil du også se dekningskart. Husk å sjekke hvilke avtaler din operatør har i landene hvis du skal bruke ditt norske sim-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...