heggi Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei! Etter å postet dette spørsmålet uten den helt store responsen ( ) har jeg nå bestemt meg for å gå for Sony DCR-HC90E. Blitt fortalt at det kan være lurt og vente til januar med å handle for da "raser" prisene nedover grunnet nye modelle etc.. Noe i det eller er det bare å hive seg i det? Lenke til kommentar
kawak Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kan ikke svare på ditt første spørsmål siden jeg ikke kan noe om videok. Jeg mener at prisene ikke faller nevneverdig i januar, og er skråsikker på at januar ikke lanseringsmåneden over alle andre. Det du kan gjøre er å gå inn i produktguiden og se på noen produkter som er over et år gammelt. Der har du en prishistorikk hvor du kan se hvor mye og når kameraet har falt i pris. Jeg ser at kameraet ditt allerede har falt en god del i pris, og det hadde overreasket meg om det plutselig falt 500++ i pris. Det du burde finne ut av er om sony har tenkt til å lansere noen nye videokameraer i nærmeste fremtid med ca samme (el hakke bedre) spesifikkasjoner...... Lykke til! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Prisene raser ned hele tiden, men gode video- og stillbildekamera har vært på markedet i flere år. De som produserer kamera sørger hele tiden for å holde sirkuset igang så vi forbrukere stadig kjøper nye og "bedre" kamera.... Kjenner du noen som bare har hatt/har ett kamera? Lenke til kommentar
heggi Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Kan ikke svare på ditt første spørsmål siden jeg ikke kan noe om videok.Jeg mener at prisene ikke faller nevneverdig i januar, og er skråsikker på at januar ikke lanseringsmåneden over alle andre. Det du kan gjøre er å gå inn i produktguiden og se på noen produkter som er over et år gammelt. Der har du en prishistorikk hvor du kan se hvor mye og når kameraet har falt i pris. Jeg ser at kameraet ditt allerede har falt en god del i pris, og det hadde overreasket meg om det plutselig falt 500++ i pris. Det du burde finne ut av er om sony har tenkt til å lansere noen nye videokameraer i nærmeste fremtid med ca samme (el hakke bedre) spesifikkasjoner...... Lykke til! 5263303[/snapback] Takker for svar! Begynner å klø bra i fingrene nå så jeg tror nesten jeg må slå til nå, med mindre det er andre her som mener noe annet Lenke til kommentar
kawak Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for innsikten skarsk. Kjekt og vite=) Lenke til kommentar
heggi Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for innsikten skarsk. Kjekt og vite=) 5263934[/snapback] hehe.. var det da.. Men takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå