Gå til innhold

Kjøpe kamera nå eller vente til...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke svare på ditt første spørsmål siden jeg ikke kan noe om videok.

Jeg mener at prisene ikke faller nevneverdig i januar, og er skråsikker på at januar ikke lanseringsmåneden over alle andre. Det du kan gjøre er å gå inn i produktguiden og se på noen produkter som er over et år gammelt. Der har du en prishistorikk hvor du kan se hvor mye og når kameraet har falt i pris.

Jeg ser at kameraet ditt allerede har falt en god del i pris, og det hadde overreasket meg om det plutselig falt 500++ i pris.

Det du burde finne ut av er om sony har tenkt til å lansere noen nye videokameraer i nærmeste fremtid med ca samme (el hakke bedre) spesifikkasjoner......

Lykke til!

Lenke til kommentar

Prisene raser ned hele tiden, men gode video- og stillbildekamera har vært på markedet i flere år.

De som produserer kamera sørger hele tiden for å holde sirkuset igang så vi forbrukere stadig kjøper nye og "bedre" kamera....

Kjenner du noen som bare har hatt/har ett kamera?

Lenke til kommentar
Kan ikke svare på ditt første spørsmål siden jeg ikke kan noe om videok.

Jeg mener at prisene ikke faller nevneverdig i januar, og er skråsikker på at januar ikke lanseringsmåneden over alle andre. Det du kan gjøre er å gå inn i produktguiden og se på noen produkter som er over et år gammelt. Der har du en prishistorikk hvor du kan se hvor mye og når kameraet har falt i pris.

Jeg ser at kameraet ditt allerede har falt en god del i pris, og det hadde overreasket meg om det plutselig falt 500++ i pris.

Det du burde finne ut av er om sony har tenkt til å lansere noen nye videokameraer i nærmeste fremtid med ca samme (el hakke bedre) spesifikkasjoner......

Lykke til!

5263303[/snapback]

Takker for svar! Begynner å klø bra i fingrene nå så jeg tror nesten jeg må slå til nå, med mindre det er andre her som mener noe annet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...