kjetisu Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Må si jeg ble litt forbannet når jeg fant ut at det ikke går an å streame video på xbox 360. Noen som vet om noe man kan gjøre for å treame video på boxen? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Må si jeg ble litt forbannet når jeg fant ut at det ikke går an å streame video på xbox 360. Noen som vet om noe man kan gjøre for å treame video på boxen? 5262940[/snapback] Du må ha en Windows MediaCenter pc å streame fra... Lenke til kommentar
kjetisu Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Må si jeg ble litt forbannet når jeg fant ut at det ikke går an å streame video på xbox 360. Noen som vet om noe man kan gjøre for å treame video på boxen? 5262940[/snapback] Du må ha en Windows MediaCenter pc å streame fra... 5262950[/snapback] Det vet jeg, men det må vel vare mulig å gjøre det på en annen måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tror det skal fungere med dette programmet. Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tror det skal fungere med dette programmet. 5263009[/snapback] Eehh, inneholder vmware streaming funksjonalitet? Det var i så fall nytt for meg. Jeg trodde det var software for å kunne kjøre flere OS eller virtuelle maskiner på en og samme fysiske maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tror det skal fungere med dette programmet. 5263009[/snapback] Eehh, inneholder vmware streaming funksjonalitet? Det var i så fall nytt for meg. Jeg trodde det var software for å kunne kjøre flere OS eller virtuelle maskiner på en og samme fysiske maskin. 5263120[/snapback] Ja, det kan godt hende. Så det bare i en artikkel på 360updates.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå