luffa Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg har tenkt å kjøpe med canon s40, og har funnet ut at det er billigst på world wide import. Men der får man med engelsk bruksanvisning. Jeg kunne visst "sette" kameraet slik at det står på norsk, men jeg er jo fortsatt avhengig av bruksanvisning. Så mitt spm er om jeg er i stand til å bruke en engelsk en, jeg kan jo engelsk men ikke foto-terminologi... Noen erfaringer, bør jeg gi 600kr mer og kjøpe vi mpx? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Siden varene til WWimport kommer fra USA, kan det tenkes at du ikke vil få garanti på kameraet i Norge. Du bør sjekke opp Canons politikk på dette før du kjøper. MLW Lenke til kommentar
NIGHTCD Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei, tror ikke det vil bli noen problemer med garantien på kameraet hos wwimport, har selv kjøpt et S40 kamera der og er stor fornøyd. ang. bruksanvisningen så tror ikke jeg den vil by på noen problemer for deg vist du kan engelsk.... MVH NIGHTCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå