NightWolfie Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Alt funker fint på live, men det er en ting: Jeg får ikke joinet matcher eller snakket med folk når jeg kjører fra routeren min. Jeg kjører tester på xboxen og alt er ok, NAT er på "open". Jeg må direktekoble den med modemet for at alt skal funke!! Mister liksom litt poenget med router når jeg må koble om hele tiden uansett. Den klarer jo å koble seg til LIVE når jeg kjører fra router, den kan laste ned fra marketplace og alt det der, men ikke joine eller snakke med hverandre! Routeren min er en D-LINK DI-624 Hjelp! Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Alt funker fint på live, men det er en ting: Jeg får ikke joinet matcher eller snakket med folk når jeg kjører fra routeren min. Jeg kjører tester på xboxen og alt er ok, NAT er på "open". Jeg må direktekoble den med modemet for at alt skal funke!! Mister liksom litt poenget med router når jeg må koble om hele tiden uansett. Den klarer jo å koble seg til LIVE når jeg kjører fra router, den kan laste ned fra marketplace og alt det der, men ikke joine eller snakke med hverandre! Routeren min er en D-LINK DI-624 Hjelp! 5262709[/snapback] Da har du helt sikkert stengt en port på routeren din... har samme router cirka... skulle mene at du kommer inn på den ved og gå i Html browser og skrive \\192.168.0.1 Hvis det er den ip serien du kjører pleier den og stå som en.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå