Audi247 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 apropo det styling kitte.. Fant en plass det var billigere http://www.erebunicorp.com/ge/nissmax89.htm Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Aj aj, ikke værst. Har vært litt opptatt i jula, men jeg har fått gjort en del. - Ny (Brukt) Sony Xplod Mp3 spiller (Julegave yay!) - Kjøpt røde pærer til interiørlyset (instrument) - Prøvd å fikse varmeregisteret (Uten hell, klarte ikke å skru meg helt inn til varmeapparatet). - Bestilt ny runde på verksted - Kjøpt rensespray og børste til tekstil. (Interiør / tak) Sjekka priser for nye dempere, 980kr per demper foran, og 786kr per bak. (KYB). Tror kanskje jeg skal gå for dette seinere, kan bruke org. fjærene. Tror jeg skal montere lyktespylere, og hive inn xenon kittet fra dybvig. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Bra dette. Men hva med noen flere bilder?. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jau, begynner å mangle endel bilder her nå... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Har skjedd litt av hvert siden sist. Etter at bilen stod evig lenge hos Nissan og de skulle prøve å fikse varmeapparatet, så virker det som de ga opp, skrudde den sammen og lot være å sende regning. Regner med jeg må prøve å sette det sammen skikkelig selv. Nå blåser den kaldt på beina og varmt på ruta Akkurat nå står bilen min på et verksted og skal få skrudd ut dynamoen, håper at det kun er å bytte børster så er den oppe og kjøre igjen. Tror den fikk litt trøkken av alt det eletriske jeg har peisa inn i bilen. Ny dynamo kosta 3500! Anyways Har endelig funnet en plass hvor jeg kan kjøpe deler, blant annet fronten fra denne bilen. (Dette er delebilen jeg forhåpentligvis skal kjøpe deler fra) Så følgende skal bli kjøpt inn (Håper jeg): - Skjerm høyre side foran - Rygg til førersetet (Hull i min !) - Frontskjerm (den på bildet over) - Ekstra lys foran - Senkesett 45mm - Vindusheis bak - Var ganske stilig grill på den også, har allerede fått en chromgrill fra USA som jeg ga 1$ for, men denne virka enda kulere. I tillegg så skal dette byttes før sommeren: - Liknende felger (Digga den 2 tone fargen på de felgene, skal se om jeg får gjort noe av det samme, bare i mørk grå). - Nye dempere foran / bak - Nye bremseklosser (kanskje skiver også) - Kjøpte ny klokke til dashen fra USA, den venter på å bli skrudd inn. Endret 3. mars 2006 av frakk2000 Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jaja, har fått gjort en del med kjerra, for det meste fiksa den >_< Var en del rust som jeg har jobba med, men det gjenstår en god del. Kan liste opp hva som er gjort. - Bytta ECU - Bytta Varmeregister - Bytta Reg.Reim - Nye tennplugger - Nytt fordelerlokk - Overhalt dynamo - Bytta dempere bak - Nye lyspærer fra Hong Kong (bling bling) - Bytta interiørlys (og satt inn de som mangla/var gåen) - Gått over alle sikringene - Pussa rust og lakka - Slengt på Mille Miglia 18" felger med Yokohama dekk 225/40/R18 (S306) Det som er igjen: - Ny o2 sensor (Lamdba sonde) - Ny Y-Pipe fra Warpspeed (Ebay) - Nye bremseklosser - Pusse og lakke ferdig - Bytte ene forskjerm - Bytte ene seterygg Da tenker jeg den blir strøken. Her er et bilde av hvordan den er nå. Større Bilde Skal selge bilen etter sommerferien, skal flytte, så jeg trenger litt ekstra penger. Regner med det blir ny prosjektbil etterhvert. (Går og drømmer litt om en banerigga Nissan Cherry med Pandalakk og veltebur). Endret 23. juni 2006 av frakk2000 Lenke til kommentar
TKV Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 du må prøve å få bilen din sånn som den delebilen du viste til lenger opp i tråden. Den var råtøff. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Viste seg at det ikke var delebilen btw, det var en annen bil fra USA Men men. Det er et stillen aero kit. Stillen Kittet. Koster 470$ i usa. Så det er ikke så ille Men jeg er jo på vei til å selge kjerra. Da kommer det vel inn på litt under 10 000, kanskje inkl en liten liter med lakk. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Her er fra litt prøvelakking av frontfangeren, kan se forskjellen med og uten klarlakk, ser ihvertfall ut som fargen blir sånn ca riktig. Typisk rust på Nissan, dørene og hjulbuene Her blir det mye mye mer pussing og sparkling for å få det bra. Var en ganske rar bulk i bakskjermen, den var helt ruglete. Har pussa og sparkla et par lag, det begynner å hjelpe nå. har fortsatt en del igjen. Heldigvis har de ikke spart på metallet (som i f.eks den forrige Toyotaen min), tykt og bra, så det er ikke rusta igjennom. Har to lakksprøyter, en vanlig og en liten airbrush som jeg har kobla på kompressoren. Veldig kjekk for å lakke smått. Skal se om jeg klarer å "flekklakke" uten at det blir for mye fargeforskjell. Som en kunne se på fangeren, så er lakken forholdsvis fin, så med litt rubbing og kos, så burde det bli ok. Fant en fanger jeg kan kutte / lakke / reparere og montere under på min, da går den ikke så veldig innover + det var plass til tåkelys, må bare finne ut hvilken modell fangeren var til. Endret 25. juni 2006 av frakk2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå