Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 noen som kan gi noen forklaring på hvilke endringer dette vil føre med seg ? vil det være dumt å investere i powerbook på dette tidspunktet ? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Her kan du lese om hva som kommer til å skje når apple går fra Powerpc til intel : http://mac1.no/node/2281 Vil bare si at jeg kjøpte min Powerbook for litt over 1 måned siden og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Grunnen til at jeg ikke gadd å vente var at jeg hadde ikke lyst å kjøre ppc programmer via rosetta som demper ytelsen en del. Mer om dette kan du lese i guiden som jeg linket til. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 er veldig usikker. noen mening om hvordan dette vil utarte seg designmessig ? regner vel med at de kommer til å lansere et nytt design til powerbook Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det har vært snakk om at Powerbooken kan bli opptil 20% tynnere og få innebyget iSight(webkamera). Dette er bare rykter. Noen tror den kan komme i Januar, andre tror i juni. Er det virkelig verdt å vente så lenge? Jeg personlig tviler på at de kommer til å lansere intel powerbook i januar. I følge Steve Jobs var det ikke pro produktene som skulle oppdateres først. Det vil si ibook, imac, og mac mini blir først ute med intel prosessor. Hvem vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 20% tynnere er selvfølgelig veldig fristende. får sette av litt tid til å tenke på dette:) har eksamen i matte på fredag, så jeg har nok av tid til å bruke på andre ting. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Hvis du trenger en Powerbook nå, så kjøper du, hvis ikke kan du eventuelt vente til i januar. Lykke til på matte eksamen. Sitter selv nå midt på natta og prøver å få ferdig en semesteroppgave i arkeologi som omhandler religionsskiftet i Norge Endret 7. desember 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jeg solgte min powerbook fordi de skal bytte. Det er naturligvis mange pluss og minus, så man blir vel aldri helt enige. Men jeg regner problemene med fremtidige versjoner av programmer (som blir skrevet for x86) som større enn ytelsestap på gamle programmer for ppc, og bestemte meg derfor for å kjøre pc med windows en stund til intel har byttet. Men... opp til hver enkelt det, mac er jo gull uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå