shity Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei, jeg satt og kjeda meg i photoshop her idag.. det jeg endte opp med etter å ha lest en enkel guide var dette: -Link- Men så lurer jeg på hva dere synes? skal bare være en enkel side der jeg kan samle linker og slikt. en ting til, jeg gidder ikke bruke iframes i hoved rammen.. har sett på php sider at dem bruker "?side=index.php" og sånt.. hvordan får jeg til det.. Stå på folkens og håper det er noen php dudes som gidder hjelpe Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) For å lage KULE :drool: linker, må du ha litt kunnskap til php. Hvis du har = $hent = $_GET['hent']; ## Takk til orsus! (hæhæ) i index.php, kan du skrive dette inn i nettleseren din, http://.../index.php?hent=balle, da vil $hent == "balle". Deretter kan du $bane_til_innhold = "innhold/"; include "$bane_til_innhold/$hent.php"; Lenge siden jeg har gjort dette, spør i php-forumet. Ellers er det sikkert noen som kan rette på meg. Ang. siden: Ganske kjedelig og stygg side. Du bruker tabeller, hvorfor? www.htmldog.com - les denne og lag en til! Endret 7. desember 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
memix Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Måten jeg har gjort det på i php er: $id=$_GET['id']; switch ($id) { case "test": include("test.php"); break; } Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jonas du er way off https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=291972 burde kansje vært $hent = $_GET['hent']; ? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Håper smily taler for seg selv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Zulumonkey.com har noen fine PHP-koder for dynamisk navigering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå