Fedje Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei. Nå har det seg slik at julen nermer seg og som alle vet så har jo alle lan juleavsluttning. Avsluttninga vår skal være i helga og som en liten topp på det hele så vil vi arrangere en liten konkuranse der alle har ca. like stor sjangse på å vinne. Derfor vil jeg da ha dere til å komme med forslag til forskjellige spill som er "gratis" og som ikke vil ta så lang tid å få fra maskin til maskin. Krav: - mest mulig lik sjangse for alle spillere. - ikke så veldig stort. - multiplayer funksjon. - "gratis" - ikke krevende. Er ganske innaktiv på forumet for tider så god jul til alle, side jeg mest sannsynlig ikke kommer til å lage flere tråder før neste år. Ork kvin over skrivefeilier, veit det er mange. Skjønner dere ikke hva som står så send en pm lrno. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Liero Advarsel: Ekstremt avhengihetsdannende og ekstremt morsomt! Liero er et spill på ca. en halv mb og kan spilles på skole PCer om det skulle ønskes! Det er nesten som Worms bare at begge spillerne spiller samtidigt! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) hehe Liero er perfekt trenger nesten ikke nevne noe annet. Spesiellt Liere Extreme som jeg tror det heter. Masser av mods som gjør det hysterisk morsomt. Edit: *Spille liero* Endret 7. desember 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 ja, det er sant det. Liero er jo faktisk et genialt forslag. Husker jeg spilte det hos en kompis for en del år siden, helt genialt. <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 forgjengeren til soldat men liero er og blir kongen! Lenke til kommentar
tyblazitar Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Må være enig i Liero, men ønskes variasjon er Tapan Kaikki Bloodshed å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå