Mentor Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Er det noen her som har noen anbefalinger til bærbar i prisklassen 10-15 tusen. Lurer på å kjøpe, men har egnetlig ingen peiling på bærbar. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Det store spørsmålet er: Trenger du å spille på laptopen? Hvis ikke, blir det lettere å finne et godt alternativ. Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Nei, ingen spilling. Det er bare til kontorbruk, fortinsvis office applikasjoner. Det som jeg er ute etter er en maskin "som holder noen år". Lenke til kommentar
bug2k Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Kjøp en mac, den holder seg, både når det gjelder hastighet og pris, dessuten så er operativsystemet (Mac OS X.2) bare helt utrolig fint å jobbe med. Du slipper å installere operativsystemet, det er bare å åpne pakka, og vips, maskinen funker glimrende i årevis. glemte å legge ut link http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore/ [ Denne Melding var redigert av: bug2k på 2002-09-02 22:44 ] Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Da ville jeg ha satset på en IBM ThinkPad R31. Du får dem fra ca. 13.500 inkl. mva. her: http://www.ibmshop.no/shop/ibm_thinkpad_r31.html IBM er kjent for å lage bærbare av svært høy kvalitet, som sikkert vil gjøre jobben i lang tid. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 For all del, IKKE kjøp mac. Alle sier mac er så ***** stabilt. Det suger maks , spesiellt bærbar titanium powerbook sak. Blir vaRm med en gang. Er sånn , sitter og jobber med den 20 min av ganga, så må du vente 5-10 min før du kan fortsette .. suxx0rz3z Lenke til kommentar
bug2k Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 22:50, Günther skrev:For all del, IKKE kjøp mac. Alle sier mac er så ***** stabilt. Det suger maks , spesiellt bærbar titanium powerbook sak. Blir vaRm med en gang. Er sånn , sitter og jobber med den 20 min av ganga, så må du vente 5-10 min før du kan fortsette .. suxx0rz3z Så er nå ikke G4 Powerbook i hans prisklasse uansett, men det er derimot ibook'en, men det var et merkelig problem du kommer med, at den blir varm... kan ikke si å ha merka noe av det fra min G4... men du vet vel kanskje bedre... Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Tro meg, G4 blir veldig fort varm. Hadde så mye tull med maskinen at jeg solgt den. Nå skal jeg kjøpe meg en ibook, å tror jeg vil bli mye mer fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå