Gå til innhold

Får ikke aktivert Windows..*løst*

Anbefalte innlegg

Har nettopp installert Windows og under aktiveringen får jeg beskjed om at jeg har aktivert for mange ganger! Har sjekket litt rundt og fant en link i en av sticky trådene. Fant dog ingen info når jeg trykket på den linken. Har googlet litt rundt. Fant en metode som dreide seg om å kopiere en fil fra Windowsmappen, installere Windows på nytt, kjøre i sikker modus, kopiere tilbake filen. Litt sent når jeg allerede har slettet harddisken og installert windows på nytt! Finnes det en annen måte å fikse dette irriterende tullet?

P.S. Har prøvd å sjekke andre tråder for å se om jeg fant en løsning, men har problemer med å komme meg inn. Så please, ikke steng..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*bump* Har 2 Win XP CDer. Den ene er SP1 og den andre er SP2. Har installert med samme CD på begge mine maskiner for å slippe å laste ned SP2 på nytt. Har brukt 2 forskjellige lisenser, men siden den ene lisensen tilhører SP1 CDen så lurer jeg på om det er derfor jeg får et problem, synes det er merkelig. Jeg eier tross alt begge lisensene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...