Gå til innhold

Porto ved forsinket vare

Anbefalte innlegg

Hei, har en pakke som pga noen mangler på varer ble delt i 2.

Jeg ble ikke spurt om jeg ville vente på alt sammen eller dele i 2. Jeg fikk ikke beskjed om at pakken kom uten noe av det jeg bestilte og jeg fikk ikke beskjed om at jeg måtte betale porto på varen som var blitt utsolgt.

Har jeg noen rettigheter for å slippe å betale porto da? Er litt surt å måtte betale 120kr i porto på en forsinket vare.

Hilsen Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har en pakke som pga noen mangler på varer ble delt i 2.

Jeg ble ikke spurt om jeg ville vente på alt sammen eller dele i 2. Jeg fikk ikke beskjed om at pakken kom uten noe av det jeg bestilte og jeg fikk ikke beskjed om at jeg måtte betale porto på varen som var blitt utsolgt.

Har jeg noen rettigheter for å slippe å betale porto da? Er litt surt å måtte betale 120kr i porto på en forsinket vare.

Hilsen Kenneth

5262432[/snapback]

Har du fått beskjed/fått varen og måtte betale for den.

Ble også regningen delt i to?

Skjedde med meg engang at de ikke hadde den ene tingen jeg hadde bestilt på lager, Men da betalte de portoen for den varen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en faktura som var på ca 1000kr lavere enn det summen av det jeg bestilte av.

Åpnet pakken og en kontroll, ett spill og xbox live manglet.

Står rest på endel og postoppkrav samt porto 2 ganger på litt ulike summer. Jeg har altså fått pakken, betalt for den men fikk først beskjed om rest etter jeg hentet den pakken. Har ikke fått pakke nr 2 og regningen ble delt i 2 merket jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...