Jannis-15 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ah, der ble den endelig aktiv ja. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Revox Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er to rette svar alternativer.... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg svarte det jeg fant i hardware.no's ordbok jeg, så jeg håper det er riktig Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er to rette svar alternativer.... 5262447[/snapback] Slenger meg på denne. Hvis jeg ikke tar helt feil så er selve chassiet på viften dimensjonert slik at ett alternativ er riktig, mens viftebladene er dimensjonerte slik at et annet alternativ er riktig. Jeg svarte utfra chassiet, men det hadde vært kjekt med en spesifisering der. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg var også litt i tvil, men svarte størrelsen på selve viftebladene.. Hrmpf.. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hmmm Spørsmålet er da hvor stor VIFTE det er på kjøleren, ikke hvor stor viftefeste det er på kjøleren. Sier da seg selv, eller... Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Noen forklar meg hvordan man svarer trådstarter før tråden har blitt startet Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Enig med mirrormatch.. Får bare håpe at det ble riktig.. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Enig med mirrormatch.. Får bare håpe at det ble riktig.. 5262588[/snapback] Det håper ikke jeg Er jo chassiset som bestemmer hvor viften kan monteres osv videre. Endret 7. desember 2005 av ReVoX Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Enig med mirrormatch.. Får bare håpe at det ble riktig.. 5262588[/snapback] Det håper ikke jeg Er jo chassiset som bestemmer hvor viften kan monteres osv videre. 5262684[/snapback] Vifte(bladet) som følger med er på XXmm, men den benytter YYmm vifter... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei alle! Dessverre ble spørsmål nr 1 først noe tvetydig, slik at vi vil godta alle svar her for de som svarte før kl 08 i dag. Vi beklager dette og ønsker alle lykke til med trekningen! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Milde himmel! Den veier 880g! Den hadde jeg nesten ikke tørt å feste på hovedkortet mitt. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 også var den jævlig stor. først må man skjære hull i sidedøren også etter man har montert kjøleren så knekker HK og da må man bruke masse penger på både ny sidedør og nytt HK OG ny cpu-vifte og muligens også ny prosessor... Lenke til kommentar
mark Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 når får vi vite hvem som vinner disse premiene? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 når får vi vite hvem som vinner disse premiene? 5264466[/snapback] Konkurranseregler 1) Hver person kan kun delta én gang. 2) Medarbeidere innenfor Hardware-nettverket kan ikke delta. 3) Vinneren annonseres i en egen artikkel ukentlig i adventstiden. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja nå er jeg spent på hvem som vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå