Gå til innhold

Kode funker på lokal server, ikke på webhotell [L]

Anbefalte innlegg

Eg har kome bort i eit av dei mest frustrerande problema.

Mitt script fungerar heilt fint på min lokale server, men det slår seg heilt vrang på webhotellet mitt (hjå web10.nu). Det er same phpversjon. (5.0.4)

Det verkar som verdiane frå <form> ikkje blir sett inn i variablane i scriptet.

Her er koden.

Eg er 95% sikker på at feilen ikkje er database-relatert. (Eg klarer å lese ut av same database, med same connect-script.)

Anyone?

Endret av ReWinD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har kome bort i eit av dei mest frustrerande problema.

Mitt script fungerar heilt fint på min lokale server, men det slår seg heilt vrang på webhotellet mitt (hjå web10.nu). Det er same phpversjon. (5.0.4)

Det verkar som verdiane frå <form> ikkje blir sett inn i variablane i scriptet.

Her er koden.

Eg er 95% sikker på at feilen ikkje er database-relatert. (Eg klarer å lese ut av same database, med same connect-script.)

Anyone?

5262353[/snapback]

Dette har nok sammenheng med at Web10 sikkert har skrudd av register_globals

hvis du prøver å hente inn variablene på det her viset skulle det funke

$foo = $_POST['foo'];

Du kan ikke sette variabler direkte inn i skriptet ... men så setter du inn $foo istedet så skal det funke.

Lenke til kommentar

Ser at du bruker $_POST for å hente variablene før spørringen, men du har dòg glemt det før if setningen ($feedback) ;)

EDIT: Hmmm... Ser at det står siste innlegg fra gather, og bare 1 svar, selv om mitt svar er med... Blir kanskje bedre nå ? Merkelig.

Endret av kakkle
Lenke til kommentar
Ser at du bruker $_POST for å hente variablene før spørringen, men du har dòg glemt det før if setningen ($feedback) ;)

EDIT: Hmmm... Ser at det står siste innlegg fra gather, og bare 1 svar, selv om mitt svar er med... Blir kanskje bedre nå ? Merkelig.

5262395[/snapback]

Takk, kakkle.

Eg erklerer meg sjølv no for idiot, tek med meg tastaturet ut i skogen (der eg tydlgvis høyrer heime), og gøymer meg.

God natt.

Endret av ReWinD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...