eUnaas Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 I omtalen om Nokia N80 sto det at den skulle være i butikkene første kvartal 2006. Men, kan det like så godt bety at vi er i april/mai før den ligger i butikkhyllene? Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 I omtalen om Nokia N80 sto det at den skulle være i butikkene første kvartal 2006. Men, kan det like så godt bety at vi er i april/mai før den ligger i butikkhyllene? 5262268[/snapback] Jeg var og hørte på en telesjappe i Oslo og de sa at den skulle komme i april. Men det er vanskelig å si egentlig. Nokia har vært treige før. Jeg klarer nesten ikke å vente lenger. Håper den kommer snart. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe en Qtec 8310 nå, eller vente på N80. Er veldig usikker her... Hmm. Noen triks? Hvordan kan man vente så lenge som april? det er jo ikke 1kvartal engang... Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Denne tråden er feilpostet. Les følgende tråd om de ulike forumseksjonene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 I riktig forumseksjon har vi allerede en tråd hvor vi diskuterer det du tar opp. Vi fortsetter der. Denne er feilpostet, overflødig og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg