lobster Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg satt opp en installasjon der jeg ønsker å få folk til å tenke på hjemløse. Bildet er selvfølgelig gjort om til SV og justert levels. Endret 6. desember 2005 av lobster Lenke til kommentar
lobster Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Hmm. Dette er første gang jeg ikke har fått noe tilbakemelding.. Det hadde vært fint å høre innspill. .. Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 hmm, jeg vår vel kommentere da Jeg syns egentlig ikke så mye om bildet... syns det mangler litt mening. Klærne virker så "plassert", blir unaturlig.. Bildet skaper ikke noen inntrykk, noen følelser Men det er min mening, jeg gjør meg klar til å bli lynsjet =) Lenke til kommentar
jangul Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Enig, dessverre. Blir kunstig og amatørmessig. Overtydlig. Kanskje prøve å finne noe annet som kan vise at noen har vært der. Hva med klesbylt, noen aviser som liggeunderlag, matpakkepapir eller noe slikt. Forøvrig synes jeg at dersom bildet først skal brukes til noe seriøst, så bør det være autentisk. Er ikke så veldig vanskelig å finne slikt. i alle fall i Oslo. Dessverre. Ellers er vel gråtone+levels en grei måte å gjøre om til SH, men ofte blir det enda bedre dersom du tar "channel mixer" og krysser av for gråtone. Da blir det gjerne lettere. Bildevinkelen synes jeg er fin. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Dette var bedre ja.. Tusen takk for konstruktive tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå