minimum payne Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 ja da fant jeg endelig ut hvorfor systemet mitt er så treigt, min nåværende c: er en wd caviar 20 gb som er ata66! den trekker ned for systemet mitt ganske kraftig og skal nå byttes ut. men med hva? pris har selvsagt noe å si. lydnivå må ikke være høyt siden jeg har vannkjøling og ikke trenger nytt jetfly i kassa. var på komplett på stovner i dag for å kjøpe disk men de hadde ingen disker i butikken(?) så derfor spør jeg dere : Hvilken disk skal jeg kjøpe, og hvor? og er det trygt å sende disker i posten? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Kjøp en seagate fra http://www.databutikken.com/no eller komplott... bråker ikke i det HELE TATT! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Kjøp denne: Wd Harddisk 80.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB Cache Den får du hos http://www.psdata.no til 1075,- Helt konge! Har hatt den noen måneder nå og er storfornøyd. Bråker ikke mye og er veldig rask og stor nok! 80 gig! Kjøp den og du angrer ikke. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg kjøper din gamle treige disk, send meg mail :wink: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 ja de 8 mbcashe diskene er vel mye kjappere, særlig siden jeg skal bruke den som c:? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ja, jeg synes det. F.eks. så bruker jeg ca. 20 min. på å installere winxp. Og det synes jeg er bra! Men seriøst så synes jeg at hastigheten er vesentlig bedre enn f.eks. seagate for jeg har en slik en også, men bare som lagringsmedium jeg kjører ingenting fra denne og denne er stille og det er bra, men nå skal ikke jeg si noe mer :smile: Natta. (Kjøp wd!) Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 var på triaden ved lørenskog i dag for å skjekke ut den nye data sjappa som er åpnet der. gjett hva han skulle ha for en wd 80 gb 8mbc? 1400 spenn. og det værste var at han ikke hadde den, "den kommer i morgen" sa til han at jeg finner den på nett til 1072 kr. han sa" men jeg må ta mere fordi jeg må ha den i butikken" ? . javel, sa jeg , da skulle du hatt den inne da. jeg takket for meg og gikk. så nå bestiller jeg fra nett istedenfor. pokkern- hadde håpet at jeg skulle slippe postsending av en harddisk. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 18:02, minimum payne skrev:pokkern- hadde håpet at jeg skulle slippe postsending av en harddisk. Hvordan tror du butikkene får dem? Med stork? Nei... Det er nok mange som har hatt sine slimete hender på varen din, før du får den. Mye kan skje... Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det er heilt ufarligt å sende ein hdd i posten så lenge den er pakket skikkeleg. Korleis trur du datasjappene får tak i delene ? Selvfølgeleg bruker nokon danzas etc etc. Men mesteparten bruker posten fordi den mengden dei bestiller blir billigere å sende med poste. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 trodde datasjappene kjøpte paller med disker jeg. litt vanskeligere å slippe en pall fra to-tre meter enn en liten pakke på ett kilo. det var poenget mitt. domminger. :c Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Ikke alle datasjapper som sitter med paller på lageret, nei. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Veldig få butikker sitter på eit "stort" lager, siden eit lager er bare ein stor utgiftpost og eit "taps prosjekt" vist du kjøper for mange deler. Siden prisen på data hardware forandrer seg mesten kvar uke. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 vel bestilte nå en fra psdata. gleder meg allerede til den kommer. Burde være hær til helga, da kan jeg kose meg med den hele helga :smile: hvordan kopierer jeg min nåværende c: til den nye disken? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 meste parten av alle butikkers lager i hele norge er lastebiler eller containere på skip o.l. vil tippe rundt 70% Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: minimum payne skrev (2002-09-03 18:20):trodde datasjappene kjøpte paller med disker jeg.litt vanskeligere å slippe en pall fra to-tre meter enn en liten pakke på ett kilo.det var poenget mitt. domminger. :c Det fleste små databutikker har skjelden mer enn 10stk på lager. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 *******, er det noen av dere som har sett hvordan posten behandler pakker? Var tilfeldigvis utenfor det lokale postkontoret da jeg fikk øye på et postbud som lempet pakker inn i bilen sin. Måten dette ble gjort på var ikke særlig pen, mannen regelrett kastet varene inn i bilen fra langt hold. Fikk ikke spessiellt lyst til å bestille harddisker gjennom posten når jeg så det. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 ja, endelig noen som skjønner hva jeg mener. tror det kunne vært marked for en spesialeske, foreksempel 50 cm kube som har et spesialoppheng for å sende en og en harddisk med. hadde glatt betalt 200 kr mere i transport for å få sendt harddisken med en slik pakke. eventuelt kunne det vært pant på en slik eske? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: scirocco skrev (2002-09-07 15:30):*******, er det noen av dere som har sett hvordan posten behandler pakker? Var tilfeldigvis utenfor det lokale postkontoret da jeg fikk øye på et postbud som lempet pakker inn i bilen sin. Måten dette ble gjort på var ikke særlig pen, mannen regelrett kastet varene inn i bilen fra langt hold. Fikk ikke spessiellt lyst til å bestille harddisker gjennom posten når jeg så det. En av grunnen for at varene som sendes med posten må være pakket bra. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Juuuhuuuu, da har jeg disken i hånda. nå kommer det vanskelige: hvordan bytte den gamle c: med denne nye? uten å innstallere win på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå