chase Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hei Jeg holderpåmed et prosjekt (sjekk siggen), og har lyst å sette inni en farge lcd skjerm. Mer spesifikt har jeg lyst å kjøpe en portabel dvd spiller, ta ut skjermen og koble den til pcen..12V og s-video.. er det noen som vet om dette i det hele tatt er mulig? hvis ja, er det mye stress å gjøre det sånn? Det jeg vil ha er i hovedsak en ekstra lcd skjerm som sitter i pcen.. PS: den portable dvd spilleren har s-video utgang, har det noe å si? Petter Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 kjøp heller en skjerm uten dvd spiller. Lettere å modifisere. Har dem på komplett, smartprodukter.no og ebay Jeg modifiserte en slik skjerm; satt den inn i dashbord i bilen min. Funker fint. Lenke til kommentar
chase Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 hei Jeg så på komplett og smartprodukter, men det var litt stive priser... den dvd spilleren kostet 800,- så koster bare en 1500,- vet du noen andre måter man kan gjøre det? gamle produkter på søppeldynga f eks? vet du andre steder å få tak i det? må man ikke tolle og alt mulig når man kjøper fra ebay da? Petter Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vel, skal du ha det billig så kjøper du fra Ebay. Du bruker paypal til å betale med (trenger et visakort). Jeg har handlet mye billig elektronikk defra. Se spesielt etter selgere fra Hong Kong som har gode tilbakemeldinger. Du får en slik skjerm for 350 kr fra hong kong. Men portoen er dessverre 300 kr også.. Har kjøpt mye via ebay, ikke alltid ting blir stoppet i tollen. Blir det stoppet, så må du ut med 24% moms hvis varen koster over 200 kr. Lenke til kommentar
chase Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 ok en god nyhet og en dårlig.... god: jeg fant den lilliput 7" skjerm til rundt 1000,- dårlig: jeg er under 18, altså jeg kan ikke registrere meg på ebay... mer info om jeg kjøper den skjermen som nevnt eller ikke.. Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå