atticus Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 ...tror jeg.. Power FAn'en min ligger på 1500 rpm(eller hva det heter) ER ikke dette veldig rart? Kjøpte den på komplett dvs. den var inkl. på Chieftec kabinettet..' Noen som veit hva jeg kan gjøre ?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Neida, det er ikke alarmerende. Sjekk temperaturen på lufta som kommer ut. Den skal ikke være så veldig varm, men litt varm luft skader ikke. Er det noisekiller montert i PSU'en din? Jeg har et PSU fra AOpen (originale som fulgte med HX08), med noisekiller montert. Der går vifta temmelig rolig rundt, og det er bra temperatur på lufta som kommer ut av PSU. Har ikke merket at det har noen innvirkning til nå. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Greit da slår jeg meg til ro med den uttalelsen.. Men hvis pc'en sprenger om noen uker så sender jeg regninga!! Neida stoler på admin yummy :smile: Edit: Skriveleif =) :wink: :% _________________ " Even the smallest person can change the course of the CPU..." [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-09-03 15:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå