Jon@s Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 At Romjulen er som skapt for spilling er så sant som det kan bli sagt. Har mange gode romjulsminner med spill som Gran Turismo, SSX og GTA. I år blir det nok litt Xbox 360-spilling. Amped 3 virker som et fint julespill, Condemned også for den saks skyld. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Ah, jeg husker en viss romjul for en del år siden. Husker dagen godt. Fadern hadde kjøpt inn Ocarina of Time til meg (måtte betale med egne penger dog) og jeg ventet til så lenge på at klokken skulle bli 4 og han skulle komme hjem. Åpnet kartongen, tok ut kasseten og en meget fin manual (som jeg da kastet til side) og fyrte opp herligheten. Sukk. Minner. Selv den dag i dag strømmer julestemningen på når jeg fyrer opp Zelda, ocarina of time og hører den velkjente intro musikken. Den romjulen var jeg meget usosial, hvor jeg til tider sto opp, spillet, spiste middag, spillet, la meg tongue.gif Hehe.... Slik var det for meg også... Men jeg fikk det i julegave da, så jeg visste ikke noe om det før på julaften.. Men det er et genialt spill, ja.. Endret 20. desember 2005 av karlpeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg