Morten A Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har et stort problem med denne telefonens meldings minne, er det ikke mulig og utvide det på en måte? min tidligere nokia 6600 kunne jeg lagre så mange jeg bare orket. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 det er nok ikke det.. du er begrenset til di 100 du kan lagre på innboksen. dårlige greier av SE, noe som går igjen i mange av deres modeller Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 herregud sony ericsson skal jeg ALDRI ALDRI ha mer, visste jeg ikke skulle ha kjøpt denne dritten. Første å siste gang, nokia for ever! vits med å lage så lite minne til meldingene? tragiskt! Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 noe mulighet for å få stoppe "SENDTE" meldinger da? hat når de lagres der! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 herregud sony ericsson skal jeg ALDRI ALDRI ha mer, visste jeg ikke skulle ha kjøpt denne dritten. Første å siste gang, nokia for ever! vits med å lage så lite minne til meldingene? tragiskt! 5262327[/snapback] På de fleste nokia-telefoner kan man lagre 150 stk. På nyere Sony Ericsson kan man lagre 200. På nokias symbiantelefoner er det fritt fram . Å slette alle meldingene fra sendte elementer-mappa er jo gjort på kun noen klikk iallefall. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er det en lik grense på Nokias telefoner i samme prisklasse? Uansett. Det å både øke meldingsminnet og kunne selv bestemme om den skal lagre sendte meldinger eller ikke er noe som ikke bør være så vanskelig å ta med. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 symbiantelefon er jo det beste etter min mening etter å ha fått testet ut sony ericosson k700i . synes bare sony ericsson har dummet seg litt, med meldinger :S så selv om min gode gammle 6600 var stor å klumpete, og sony ericsson er liten og kos i lomma, ville jeg heller valgt nokia da. min tidligere 8310 kunne lagre 500meldinger. og da snakker vi om en telefon som er 5år gammel Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 min tidligere 8310 kunne lagre 500meldinger. og da snakker vi om en telefon som er 5år gammel 5268071[/snapback] Merkelig. Min 8310 tok ikke mer enn 150 meldinger. Sikker på at det er 8310 du snakker om? Og nei, 8310 er ikke fem år gamme. Jeg kjøpte den når den var relativt ny, og det var 4 år siden nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Det meste de vanlige nokiatelefonene noensinne har kunnet lagre er 150 meldinger. Men med nokia sletta sendte elementer seg automatisk - så det virket som mer. Endret 8. desember 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå