Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lyddempe av bilen. Valg av utstyr og framgangsmåte

Zeph

Anbefalte innlegg

Har ein Nissan Primera 98-modell med eit meget høgt støynivå frå dekkene spesielt.

Om eg ikkje har høgt volum på anlegget er støynivået ganske høgt.

Eg har sett litt på demping av bil og tenkte eg skulle iallefall lage ein tråd om høyre litt. Kor mykje som må dempast veit eg ikkje, men antar at dører, gulv og bagasjerom er dei mest kritiske punktene, kanskje litt framme for å dempe motorstøy?

Hvilke matter bør eg velge? Anlegget kosta vel 8-10 000, så eg har ikkje tenkt å legge så alt for masse i dette prosjektet, men å kaste vekk pengar på matter som ikkje funker er heller ikkje eit alternativ.

Såg at Eltek hadde asfaltplater på 50x60x0,5cm til 100,- kr per stykk, men sto ikkje noko merke. Har lest at Dynamat skal være bra, men kven forhandler desse?

Kor mykje vil de tru eg må legge i for å kunne ta mesteparten av bilen? Det er ein sedan hatchback. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Dynamat er vel en tynn slags alemineumsfolie som man har i dørene for å hindre ulyder fra høytalere. Uansett så koster dynamat flesk. Ser at Haynes Max ICE anbefaller Brownbread siden dette er mye billigere. Men dekkstøy trenger vel en annen demping?

Lenke til kommentar
Har ein Nissan Primera 98-modell med eit meget høgt støynivå frå dekkene spesielt.

Om eg ikkje har høgt volum på anlegget er støynivået ganske høgt.

Eg har sett litt på demping av bil og tenkte eg skulle iallefall lage ein tråd om høyre litt. Kor mykje som må dempast veit eg ikkje, men antar at dører, gulv og bagasjerom er dei mest kritiske punktene, kanskje litt framme for å dempe motorstøy?

Hvilke matter bør eg velge? Anlegget kosta vel 8-10 000, så eg har ikkje tenkt å legge så alt for masse i dette prosjektet, men å kaste vekk pengar på matter som ikkje funker er heller ikkje eit alternativ.

Såg at Eltek hadde asfaltplater på 50x60x0,5cm til 100,- kr per stykk, men sto ikkje noko merke. Har lest at Dynamat skal være bra, men kven forhandler desse?

Kor mykje vil de tru eg må legge i for å kunne ta mesteparten av bilen? Det er ein sedan hatchback. :)

5262037[/snapback]

Astfaltmatter gjør susen, dører, bagasjerom bør fylles med dette:

http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...products_id=766

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...