Gå til innhold

Musikk som ligner Tenacious D..?

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Løsemiddelskada?

Det er da naturlig å anbefale resten av sortementet når du lister opp deres to største hits.

Du vil ha musikk som ligner på Tenacious D, men den skal ikke være morsom. Bestiller du cheeseburger uten ost?

5267414[/snapback]

Har nå selvfølgelig hørt på resten av Tenacious D :roll:

Men det er kun de 2 sangene der jeg likte av dem, mye av det andre er dårlige live opptak, snakking/vitser osv...

Jeg sa heller ikke at den ikke skulle være morsom, men helst ikke! Cheeseburger uten ost heter enkelt og greit hamburger og jeg ser ikke noe galt i hamburgere nei :ermm:

Musikk jeg er på jakt etter er den der country-lignende-fortelle-musikken deres!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Tar du det som en selvfølge at hele HW.no er klar over at du har hørt alt av Tenacious D? Tyder forøvrig ikke slik da du mener resten er dårlige liveopptak og vitser. Hva med City Hall, Double Team, Rock Your Socks, Explosivo, Kielbasa osv?

Selv om du er en stor tufs skal jeg gi deg et par forslag som sikkert vil falle i smak:

* The Presidents of the United States of America

* Leningrad Cowboys

* Frank Zappa

* Eels

Lenke til kommentar

Ojee - jeg er stor fan av P.U.S.A.! Godt forslag!

Jeg foreslår de to første albumene (Presidents of the United States of America og II). Mye bra låter der; Mach 5, Lunatic to love, Supermodel, Back Porch og ikke minst Lump og Peaches som du sikkert har hørt før.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Tar du det som en selvfølge at hele HW.no er klar over at du har hørt alt av Tenacious D?

Når jeg nevner 2 sanger fra en gruppe så er det ofte naturlig at en har hørt resten ja.

Tyder forøvrig ikke slik da du mener resten er dårlige liveopptak og vitser.

Sa ikke resten men mye...

Men takk for forslagene :thumbup:

Lenke til kommentar

Ojee - jeg er stor fan av P.U.S.A.! Godt forslag!

Jeg foreslår de to første albumene (Presidents of the United States of America og II). Mye bra låter der; Mach 5, Lunatic to love, Supermodel, Back Porch og ikke minst Lump og Peaches som du sikkert har hørt før.

5267436[/snapback]

Hører på Peaches nå and i like it :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...