P-in-P Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hepp! Jeg er stor fan av Tenacious D - Wonderboy, og Tribute! Ikke fordi at de fosåvidt er morsomme, men jeg liker sangene! Noen som har forslag til musikk som ligner (helst ikke morsom-musikk) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Resten av Tenacious D? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Det der var så glupt sagt at jeg tror jeg skal ignorere dine poster i fremtiden Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Løsemiddelskada? Det er da naturlig å anbefale resten av sortementet når du lister opp deres to største hits. Du vil ha musikk som ligner på Tenacious D, men den skal ikke være morsom. Bestiller du cheeseburger uten ost? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Løsemiddelskada? Det er da naturlig å anbefale resten av sortementet når du lister opp deres to største hits. Du vil ha musikk som ligner på Tenacious D, men den skal ikke være morsom. Bestiller du cheeseburger uten ost? 5267414[/snapback] Har nå selvfølgelig hørt på resten av Tenacious D Men det er kun de 2 sangene der jeg likte av dem, mye av det andre er dårlige live opptak, snakking/vitser osv... Jeg sa heller ikke at den ikke skulle være morsom, men helst ikke! Cheeseburger uten ost heter enkelt og greit hamburger og jeg ser ikke noe galt i hamburgere nei Musikk jeg er på jakt etter er den der country-lignende-fortelle-musikken deres! Endret 8. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tar du det som en selvfølge at hele HW.no er klar over at du har hørt alt av Tenacious D? Tyder forøvrig ikke slik da du mener resten er dårlige liveopptak og vitser. Hva med City Hall, Double Team, Rock Your Socks, Explosivo, Kielbasa osv? Selv om du er en stor tufs skal jeg gi deg et par forslag som sikkert vil falle i smak: * The Presidents of the United States of America * Leningrad Cowboys * Frank Zappa * Eels Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) * The Presidents of the United States of America Ojee - jeg er stor fan av P.U.S.A.! Godt forslag! Jeg foreslår de to første albumene (Presidents of the United States of America og II). Mye bra låter der; Mach 5, Lunatic to love, Supermodel, Back Porch og ikke minst Lump og Peaches som du sikkert har hørt før. Endret 8. desember 2005 av Doogle Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Tar du det som en selvfølge at hele HW.no er klar over at du har hørt alt av Tenacious D? Når jeg nevner 2 sanger fra en gruppe så er det ofte naturlig at en har hørt resten ja. Tyder forøvrig ikke slik da du mener resten er dårlige liveopptak og vitser. Sa ikke resten men mye... Men takk for forslagene Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 * The Presidents of the United States of America Ojee - jeg er stor fan av P.U.S.A.! Godt forslag! Jeg foreslår de to første albumene (Presidents of the United States of America og II). Mye bra låter der; Mach 5, Lunatic to love, Supermodel, Back Porch og ikke minst Lump og Peaches som du sikkert har hørt før. 5267436[/snapback] Hører på Peaches nå and i like it Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Forøvrig er kanskje Cake noe som vil falle i smak - noen høydare her: - Short skirt, long jacket - The distance - Mexico - Never there Prolonging the magic synes jeg er deres beste album. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Vet i hvertfall at Jack Black er stor fan av Led Zeppelin. Er jo der han har fått inspirasjon, så det ligner kanskje. Men absolutt enig i Papillon. Det blir som å bestille cheesburger uten ost. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg ville sjekket ut en suverent genial nettside som heter Pandora.com, bare list opp musikk du liker, så finner den tilsvarende musikk.. Bedre blir det ikke! Den siden fortjener en egen Tribute-sang! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 * Eels 5267433[/snapback] Likner kanskje ikke så veldig mye på Tenacious D, men satan så bra! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 * Eels 5267433[/snapback] Likner kanskje ikke så veldig mye på Tenacious D, men satan så bra! 5273826[/snapback] Grunnen til at jeg nevnte Eels, er at det er mitt favorittband Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå