mcgroven Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Call of Cthulhu... hvis du tør. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Red Dead Revolver er fett. Western-stemning så det holder, og fete dueller. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kung Fu Chaos, artig i multiplayer! Lenke til kommentar
apa Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vil gi min fulle tilslutning til anbefalingen av Ninja Gaiden. Den utvidede "Black"-utgaven selges nå som en del av "classics"-serien, så her er det snakk om valuta for penga. Hvis spillets relativt nådeløse vanskelighetsgrad ikke virker for avskrekkende, og hvis sverddrap basert på forkvaklede æreslodekser er det som skal til for å få deg i rett julestemmning, er valget enkelt. At kontrollene har en zen-aktig presisjon er heller ikke å forakte. Riddick, på den annen side, syntes jeg aldri så veldig mye om. Ikke noe dårlig spill, bevares. Grafikken var jo dessuten fin-fin. Litt kort, kanskje. Forsøksvis historiedrevet, men uten noe særlig på hjertet. Kan faktisk oppsummere hele plottet i en eneste setning: "Han derre Riddick, han er litt av et råskinn, serru..." Ellers vil jeg anbefale "Splinter Cell"-serien. Ble så oppslukt den gangen jeg spilte første spillet i serien, at da stua mi fyltes blålys og hylende sirener, en natt mens jeg satt og spilte, var det første som slo meg at "Faen! NÅ har dem OPPDAGA MEG!" Tok faktisk flere minutter - mens jeg frenetisk strevde for å finne et sikkert hjemmested for agent Sam Fischer - før jeg skjønte at det faktisk var EKTE politi som foretok en høyst reell arrestasjon rett utenfor døra mi. Faen, dette ble langt, men jeg kan ikke gi meg uten å ha nevnt Prince of Persia også. Det to første selges faktisk samlet nå, til redusert pris. Nummer én var fantastisk da det kom. To'ern var mye av det samme, men la inn en artig vri ved å tilføre spillet en "mørkere" tone og ved å fremstille karakterene på en slik måte at ingen over 14 år (og svært få under) kunne spille uten å bli pinlig berørt. Har ikke selv spilt treeren ennå, men ifølge han der skalla fyren i VG, skal det være veldig bra. Visstnok så bra at man kan tilgi Ubisoft - ja, endog forstå - deres lefling med prinsens mindre tiltalende sider i forrige episode. Dét høres jo unektelig imponerende ut? Vel, iallefall; Best of luck og god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå