aldrimerforum Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Driver å hamstrer spill til jula.. Lurer på spill som er et must for xbox.. har skaffet GTA: San Andreas Fight Night: Round 2 ps: Denne tråden kommer vel til å drukne og forsvinne ganske fort i disse 360 dager? JA jeg skal kjøpe en og.. men jeg har lyst på ipod nano også! blir dyrt dette! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hmm. Halo 1 \ 2 ? Halo 2 har glimrende Live støtte og er billig. PGR2? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 et must for xbox? The Elder Srolls 3: Morrowind! en helt sinnsykt bra RPG! hvis du liker det da.. ble hekta jeg ihvertfall å klarer nesten ikk legge det fra meg selvom jeg har xbox360 og har hatt spillet i to år! sier litt! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 The Chronicles of Riddick Halo : Combat Evolved De synes jeg at er to av de beste spillene på Xbox. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Oddworld Stranger's wrath eller Jade Empire... Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fifa 2006 er et must Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Begge Knights of the Old Republic-spillene, særlig det første. Et av de beste spillene til Xbox og det beste Star Wars-spillet noensinne. Man finner mange perler på tilbud, fikk tak i Out Run 2 her om dagen til gibortpris fra play.com (de har det fortsatt). Edit: også selvfølgelig Jade Empire, som på en måte er KOTOR i det gamle Kina. Endret 6. desember 2005 av Isbilen Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det ultimate bilspill/sim til XBox: Forza Motorsport Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for tips så langt da går jeg for: Chronicles of Riddick og Oddworld Stranger's wrath. KOTOR må være det dårligste spillet jeg noengang har prøvd.. Hvis jeg elsker Fable og HATER kotor... hvordan tror dere jeg vil like Jade Empire? Er combaten i Jade Empire turn-based? Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for tips så langt da går jeg for: Chronicles of Riddick og Oddworld Stranger's wrath. KOTOR må være det dårligste spillet jeg noengang har prøvd.. Hvis jeg elsker Fable og HATER kotor... hvordan tror dere jeg vil like Jade Empire? Er combaten i Jade Empire turn-based? 5263753[/snapback] nei det er den ikke. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Pro Evolution 5 er fint hvis du liker fotball, samt Fifa 06. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Halo!! (du MÅ ha det!) Need For Speed Underground 2 er deilig... The Simpsons Hit and Run er et morsomt spill... Veldig gøy! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Halo!! (du MÅ ha det!)Need For Speed Underground 2 er deilig... The Simpsons Hit and Run er et morsomt spill... Veldig gøy! 5263815[/snapback] har dem alle =) Lenke til kommentar
glotón Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Spillet du virkelig MÅ ha til Xbox er Ninja Gaiden. Det er det absolutt beste spillet jeg har spilt på Xbox, der har du mange timer med god spilling og til tider frustrasjon, men som bare gjør spillet enda bedre pga. følelsen du får når du klarer en utfordring! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Rallisport Challenge 2. Grafikkmessig bedre enn noe annet. Selv på 360. Og ikke minst, veldig bra gameplay. Gjerne eneren også. Endret 7. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Takk for tips så langt da går jeg for: Chronicles of Riddick og Oddworld Stranger's wrath. KOTOR må være det dårligste spillet jeg noengang har prøvd.. Hvis jeg elsker Fable og HATER kotor... hvordan tror dere jeg vil like Jade Empire? Er combaten i Jade Empire turn-based? 5263753[/snapback] Spørs hva du misliker med KOTOR. Spillene er rimelig likt bygd opp, selv om kampsystemene og måten du tilegner deg nye ferdigheter på er forskjellig. Synd du ikke liker det, du går glipp av noe stort. Du bør spille et stykke videre enn romskipet i starten for å komme inn i det, men folk er jo forskjellige. Personlig kan jeg ikke fordra Fable EDIT: Kampsystemet er realtime i Jade Empire. Endret 7. desember 2005 av Isbilen Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Rallisport Challenge 2. Grafikkmessig bedre enn noe annet. Selv på 360. Og ikke minst, veldig bra gameplay. Gjerne eneren også. 5265235[/snapback] Enig i denne :O) Ellers vil jeg anbefale følgende: Fuzion Frenzy, fantastisk 4-playerspill Outlaw Golf (Nr. 1, ikke 2) Def Jam: Fight for New York Far Cry: Instincts Burnout, alle fire er jo forsåvidt morsomme :O) Alien Hominid Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Burnout 3 eller revenge.. KONGE på xbox Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Burnout 3 Pes 5 Fable Riddick Half Life 2 Tony Hawk's Underground (ikke 2'en) Morrowind Ninja Gaiden Jade Empire Shemnue 2 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Forza: Motorsports! Det er så sinnsykt bra! Bare les tester! Bare toppkarakter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå