Lanka Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Saml opp masse bilder av henne. Lag en flash animasjon med en kjærlighetssang i bakgrunnen. Husk at dette må være originalt. Jeg gjorde det en gang for overraske min utlvalgte, og det ble bænkers. Hun smeltet som en smørbit på varm stekepanne. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vet ikke helt om dikt funker. Skrev et til dama mi, kan ikke akuratt si hun likte det.... http://www.dikt.no/index.php?page=vis_tekst&TekstID=158612 5366254[/snapback] seriøst, du kan ikkje mene å skrevet det til dama di. er det slutt mellom dere no, eller? (har det bare på følelsen) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg faller alltid for gutter med humor og masse av sjarme... Men det er no bare meg da 5366914[/snapback] <-------- Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg faller alltid for gutter med humor og masse av sjarme... Men det er no bare meg da 5366914[/snapback] <-------- 5371167[/snapback] Hehe.. Hinter vel ikke til noen.. ? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kle deg og lat som om du er homo. Går og snakker med ei dame om noe homsat (Sex og Singelliv osv.) Og som nesten alle andre damer føler hun seg mer avslappet rundt homser og er ikke på vakt. Og før hu vet av det *BANG*! Du er i mål. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kle deg og lat som om du er homo. Går og snakker med ei dame om noe homsat (Sex og Singelliv osv.) Og som nesten alle andre damer føler hun seg mer avslappet rundt homser og er ikke på vakt. Og før hu vet av det *BANG*! Du er i mål. 5376165[/snapback] Hehe, har hørt damer si "hvorfor er alle pene gutter homofile?" Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 1. Finnes intet universalmiddel. (Du må finne ut hva som virker) 2. Ikke vær skjenert - ha litt bein i nesa. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Utfordre oss i CS! Men om dere vil bruke dikt ville jeg faktisk brukt Åtte Roser av Andrè Bjerke, det er nyyyyydelig Endret 8. januar 2006 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men om dere vil bruke dikt ville jeg faktisk brukt Åtte Roser av Andrè Bjerke, det er nyyyyydelig Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ikke gjør det som høres logisk ut. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Utfordre oss i CS! Men om dere vil bruke dikt ville jeg faktisk brukt Åtte Roser av Andrè Bjerke, det er nyyyyydelig 5406516[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 thihi, du kan jo google det da. men k, Diktet Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Finn ut hva hun liker, og kjøp det. 5370400[/snapback] det funker Lenke til kommentar
toregro Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 if light where dark and dark where light the moon a black hole in the blaze of night a ravens wing as bright as tin then you my love would be darker then a sin Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg har ombestemt meg! gå rett på mobbing! jeg sier til kjæresten min at hun burde legges inn på en klinikk og stappes inn på et polstret rom med myke vegger, slik at hun kan bli passet på av profesjonelle dagelig. jeg har ikke blitt dumpet enda! neste steg er å henge ut familien hennes Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg baksnakker da mora til dama hele tida. Når jeg gjør det, kysser hun meg bare og sier at det er fint noen er enige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) hm, snakket med henne i stad. prøve å rakke ned på høyden til faren hennes da han bare er 1.81m, men da bare lo hun og truet med å kile meg.. jeg hater kiling! etter en liten stund begynte hun å si at jeg skulle tilfredstille meg med et varmt eksosrør. da var det ikke morsomt lenger edit: glemte et .stk komma Endret 9. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hm, snakket med henne i stad. prøve å rakke ned på høyden til faren hennes da han bare er 1.81m, men da bare lo hun og truet med å kile meg..jeg hater kiling! etter en liten stund begynte hun å si at jeg skulle tilfredstille meg med et varmt eksosrør. da var det ikke morsomt lenger edit: glemte et .stk komma 5408184[/snapback] Det skal ikke være punktum fremfor stk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ikke skriv et dikt som kan søkes frem på google. 5369790[/snapback] Altså: Lag diktet selv. Og rim er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå